استانی منتظر شماست تا در فینال بدرخشید

عکس: مهدی افچاری



مجله اخبار فوتبال داخلی

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی به همراه ایزد سیف الله پور مدیرعامل این باشگاه امروز در تمرین تیم نساجی حاضر شد و دقایقی با بازیکنان این تیم صحبت کرد.


سرویس خبر شماره: 1821424 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 22:45 |
4,174 |

2نظرات

حدادیان در جمع بازیکنان نساجی

مالک باشگاه نساجی در گفتگوی کوتاهی با بازیکنان نساجی به آنها گفت عصر چهارشنبه استانی منتظر درخشش شما در مستطیل سبز و کسب جام قهرمانی است.

رضا حدادیان، مالک خطوط هوایی ورشو، آنقدر از تیم نساجی حمایت کرده است که آنها برای اولین بار در تاریخ خود به یک افتخار بزرگ دست پیدا می کنند. جام حذفی که می تواند با صعود مازنانی به لیگ قهرمانان آسیا همراه شود.

با توجه به حساسیت بازی نساجی مقابل آلومینیوم اراک، رضا حدادیان نیز دقایقی با برخی از بازیکنان تاثیرگذار نساجی از جمله مسعود شجاعی و کریم اسلامی صحبت کرد. نساجی در تاریخ 63 ساله خود به فینال جام حذفی نرسیده است و در صورت پیروزی در چهارشنبه شب برای اولین بار در تاریخ جام حذفی قهرمان خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا حدادیان امروز علاوه بر حضور در تمرین تیم نساجی در ورزشگاه کارگران حضور یافت و دقایقی را به تماشای تمرین تیم نساجی امید که به مصاف تیم ملی مته می رود، رفت. فردا. شب قهرمانی لیگ برتر کشور. در صورت قهرمانی در این تورنمنت برای دومین سال متوالی قهرمان جام خواهد شد.