استراماچونی: باید خداحافظی باشکوهی داشته باشیم

وی ادامه داد: همانطور که می دانید کار با بازیکنان جوان کار آسانی نیست اما ما به بازیکنان جوان اعتقاد داریم، به ورزشگاه می رویم و باید به بازیکنان جوان اعتماد کنیم، بازیکنی مثل احمد الجانی که یکی از بهترین هاست. بازیکنان، او چندین موقعیت را از دست داد و در اواخر بازی گریه کرد.

استراماچونی ادامه داد: اما به او اطمینان دادم که هنوز در ابتدای راه است و این اتفاق در رقابت های بزرگ رخ خواهد داد، به او اعتماد دارم و باید برای مسابقات بعدی آماده باشد و سعی کردم روحیه او را بالا ببرم. این بازیکن و از او خواست که اتفاقات رخ داده را فراموش کند و از اشتباهات درس بگیرد و بر روی آنها کار کند.

سرمربی ایتالیایی در پایان افزود: بعد از یک فصل همکاری با الغرافه می بینم که آینده درخشانی دارند. جوانان فارغ التحصیل آکادمی الغرافه باید به خود ببالند چرا که مدیریت این باشگاه 5 سال است که بی سر و صدا جوانان را آماده می کند و آنها اکنون ثمره آنچه را که از آن زمان کاشته اند درو می کنند. آنها امید الغرافه و امید تیم ملی قطر در آینده هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: البته به جوانان پرورش یافته آکادمی الغرافه این فرصت را می دهم که در این مسابقات که بخشی از اهداف و برنامه های توسعه ای ما است، شرکت کنند. آنها باید از این مسابقات لذت ببرند و تجربه کسب کنند.


سرویس خبر شماره: 1821556 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 19:00 |
457 |

0نظرات

الغرافه حالا برای قهرمانی بازی خواهد کرد

استراماچونی می گوید جوانان الغرافه آینده این تیم و تیم ملی قطر هستند که می توانند در آینده برای تیم خود قهرمان شوند.

آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم الغرافه در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب مقابل ترکمنستان گفت: «تیم ما یک بازی بزرگ مقابل فولاد ایران انجام داد و به دلایل مختلف با یک گل و چهار بازیکن شکست خورد. احمد علا را به دلیل مصدومیت و همچنین مهدی علی و جبرئیل را بعد از اخراج در اختیار نداریم. همام الامین هم دو کارته شد.

الغرافه افزود: باید به لیگ قهرمانان آسیا احترام بگذاریم زیرا تورنمنت قدرتمندی است، باید در آخرین بازی خود قدرتمندتر ظاهر شویم و از این مسابقات نسبت به بازی فولاد خداحافظی کنیم، باید نمایش های بهتر و زیاد داشته باشیم. برای باشگاه الغرافه، این نقطه شروع نیست، بلکه نقطه شروع مسابقات بعدی است. ما بازیکنان جوانی داریم که در آینده پیشرفت خواهند کرد و تیم الغرافه بهتری خواهند ساخت که برای قهرمانی رقابت خواهد کرد. قهرمانی.