استراماچونی پنجره نقل و انتقالات استقلال را بست!

این امر به این دلیل است که استقلال حداقل تا نیم فصل لیگ برتر بازیکن جدیدی به خدمت نخواهد گرفت و در ماه های آینده بحث پرداخت به استراماچونی به طور قطعی حل خواهد شد و پنجره برای آبی ها باز خواهد شد. مشکل جذب نیرو در نیم فصل



مجله اخبار فوتبال داخلی

طبق رای CAS، استقلال 30 روز فرصت داشت تا مطالبات استراماچونی به اضافه جریمه دیرکرد را پرداخت کند و حالا که مهلت مقرر به پایان رسیده است، هنوز این پول به حساب سرمربی ایتالیایی واریز نشده است.

با توجه به پرداخت نشدن مطالبات سرمربی ایتالیایی سابق استقلال، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه موقتا بسته شده است.

استراماچونی پنجره نقل و انتقالات استقلال را بست!

با اطلاع وکیل استراماچونی به فیفا مبنی بر عدم پرداخت این مبلغ، پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد. البته این موضوع موقتی است و به محض پرداخت پول و تایید وکیل استراماچونی وصول مبلغ، پنجره باز می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال به دلیل پرداخت نشدن بدهی خود به فیفا شکایت کرد. او ابتدا حکم بسیار سنگینی را علیه استقلال گرفت اما با اعتراض آبی پوشان پایتخت، پرونده به دادگاه عالی ورزش رفت.

پس از ارائه مدارک توسط باشگاه استقلال، در نهایت حکم تایید شد و دادگاه عالی ورزش نیز تایید کرد که استقلال باید مبلغ تقریبی یک میلیون و 350 هزار یورو به استراماچونی بپردازد. اما مشکل اصلی اینجاست که هنوز همان مبلغ پرداخت نشده است!


سرویس خبر شماره: 1844608
29 سپتامبر 1401 در 03:32 ب.ظ
4.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

باشگاه فعلا متضرر نخواهد شد

بنابراین طبق اعلام قبلی باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه به صورت موقت بسته است تا مدیران به استراماچونی پرداخت کنند.