استرلینگ در یک قدمی رکورد تاریخی در چلسی قرار دارد

طبق گزارش لندن ایونینگ استاندارد، استرلینگ به پردرآمدترین بازیکن چلسی تبدیل خواهد شد و حداقل 300 هزار پوند در هفته دریافت می کند. این در حالی است که استرلینگ در صورت ماندن در چلسی تا پایان قرارداد 5 ساله ای که برایش در نظر گرفته شده، بیش از 75 میلیون پوند درآمد خواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رحیم استرلینگ قرار است هشتمین بازیکن گران قیمت چلسی در تاریخ باشگاه شود زیرا تاد بولی مالک جدید باشگاه لندنی با پرداخت 47.5 میلیون کتاب برای خرید آن از منچسترسیتی موافقت کرده است.


سرویس خبر شماره: 1832924
19 جولای 1401 ساعت 19:40
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گزارش؛

استرلینگ که تنها یک سال از قراردادش با سیتی باقی مانده است، پس از روملو لوکاکو (97.7 میلیون پوند)، کای هاورتز (72 میلیون پوند)، کپا آریزابالاگا (71 میلیون پوند)، آلوارو موراتا، گران ترین بازیکن تاریخ 117 ساله چلسی است. . (60 میلیون پوند)، کریستین پولیسیچ (57 میلیون پوند)، فرناندو تورس (50 میلیون پوند) و جورجینیو (50 میلیون پوند)، و تیمو ورنر که او نیز با 47.5 میلیون پوند به استمفوردبریج پیوست، هشتمین گران قیمت ترین هاست. بازیکن.

در همین حال فابریزیو رومانو، گزارشگر نقل و انتقالات ایتالیایی از مشخص شدن زمان تست پزشکی استرلینگ خبر داد و اعلام کرد که قرارداد این بازیکن انگلیس برای ششمین سال تمدید شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این رقم تنها بخش کوچکی از مبلغی است که سیتی برای خرید استرلینگ از لیورپول در سال 2015 پرداخت کرد. پایین تر. در آن سال تیم منچستر برای جذب ستاره انگلیسی 49 میلیون پوند پرداخت کرد.

قرارداد رحیم استرلینگ با چلسی او را به یکی از گران قیمت ترین بازیکنان تاریخ این تیم لندنی تبدیل خواهد کرد.