استرلینگ: ما کاری به بازی های قبلی رئال مادرید نداریم

فرم خارق العاده کریم بنزما: “او بازیکن برتری است که برای مدت طولانی در سطح بالایی بازی کرده است. بنزما کار باورنکردنی دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به عنوان یک مهاجم می خواهم بازی کنم، گل بزنم، پاس گل بدهم. کمک کردن خوب است، از این طریق اعتماد به نفس پیدا می کنید. خوشحالم که بخشی از تیم هستم. سیتی تیمی پر از بازیکنان با کیفیت است که باعث پیشرفت من می شود. گاهی اوقات باید درک کرد که بازیکنان خوب زیادی در تیم حضور دارند.»

رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی باشگاهی مقابل رئال مادرید گفت: “او بازیکن خاصی است. هر بازیکن جوانی دوست دارد اینجا باشد. هر بار که وارد زمین می شوم، تمام تلاشم را انجام دهم.” لیگ قهرمانان همیشه برای من خاص است، من سعی می کنم هر بار که به زمین می روم خودم را بهبود ببخشم، همیشه به تیم کمک می کنم و سعی می کنم بیشتر و بیشتر خودم را ارتقا دهم.

حریف رئال مادرید: “رئال مادرید اخیرا چند گل در لحظه آخر به ثمر رسانده و چند بار برگشته است، اما بازیکنانی داریم که می توانند در شرایط پرفشار عملکرد خوبی داشته باشند. ما از نظر روحی و جسمی برای این بازی آماده می شویم.” مهم است که قبلا چه اتفاقی افتاده است نه تنها در این فصل، بلکه در فصل های قبل، می دانیم که آنها در پنجره نقل و انتقالات چقدر خوب عمل کردند. باید مطمئن شویم که برای چنین بازی از نظر روحی مطمئن هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا شب شاهد بازی مهیج و حساس منچسترسیتی و رئال مادرید خواهیم بود. دیداری که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود. رئال مادرید پادشاهان لیگ قهرمانان اروپاست و از طرفی منچسترسیتی انگیزه زیادی دارد تا در نهایت به هدف مهم خود در این فصل یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان دست یابد.


سرویس خبر شماره: 1821373 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 17:45 |
1,197 |

1نظرات

بنزما باورنکردنی است.

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی می گوید آنها باید از نظر ذهنی برای رئال مادرید آماده باشند.