استرلینگ و آرنولد: غایبان عمده از فهرست سه شیرها

لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی انگلیس:
نگهبانان: جردن پیکفورد – نیک پوپ – آرون رمزدیل
مدافعان: بن چیلول – اریک دایر – مارک گی – ریس جیمز – هری مگوایر – لوک شاو – جان استونز – کایران تریپیر – کایل واکر
هافبک ها: جود بلینگهام – کانر گالاگر – جردن هندرسون – جیمز مدیسون – میسون مانت – کالوین فیلیپس – دکلن رایس
مهاجمان: فیل فودن – جک گریلیش – هری کین – مارکوس رشفورد – بوکایو ساکا – ایوان تونی

1832886



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1896117
Mar 25, 1401 @ 7:59 ب.ظ
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گرت ساوتگیت فهرست تیم ملی انگلیس را برای حضور در رقابت های مقدماتی یورو 2024 اعلام کرد که غیبت رحیم استرلینگ یکی از مهم ترین نکات این فهرست است.

استرلینگ و آرنولد: غایبان عمده از فهرست سه شیرها

از نکات حاشیه ای لیست اعلام شده توسط ساوت گیت می توان به غیبت رحیم استرلینگ و دعوت از ایوان تونی اشاره کرد. از دیگر کراس اوت های بحث برانگیز در این لیست می توان به ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول و بن وایت از آرسنال اشاره کرد. باید از هری مگوایر در میان چهره هایی نام برد که دعوتشان عجیب به نظر می رسد.

1807311
1832884

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرت ساوتگیت امروز لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی انگلیس برای حضور در رقابت های مقدماتی یورو 2024 را انتخاب کرد.سرمربی سه شیرها از بازیکنان مورد نظر خود دعوت کرد تا به اردوی تیم ملی بروند. در آستانه دو بازی مقابل ایتالیا و اوکراین.

گرت ساوتگیت پس از اعلام لیست تیم ملی انگلیس گفت: “ایوان برای باشگاهش خوب بازی کرده است و در حال حاضر هیچ دادگاهی علیه او وجود ندارد و هیچ محکومیتی علیه او صادر نشده است. نمی دانم چرا باید این کار را انجام دهیم.” “ایوان تونی را انتخاب کنید”.

1785299

ایوان تونی برای دومین بار به تیم ملی انگلیس دعوت شد. او فصل درخشانی را پشت سر گذاشته و تا به اینجای فصل شانزده گل در لیگ برتر برای تیمش برنتفورد به ثمر رسانده است. در همین حال، ایوان تونی به نقض قوانین شرط بندی فدراسیون فوتبال متهم شده است و ممکن است در آینده با محرومیت طولانی مدت روبرو شود.

اما رحیم استرلینگ که هفته گذشته گل پیروزی چلسی مقابل لستر را به ثمر رساند، در سه بازی از پنج بازی سه شیرها در جام جهانی قطر نیز حضور داشت. اما حالا ساوتگیت استرلینگ را به تیم خود دعوت نکرده است. ساوت گیت درباره او گفت: رحیم آماده نیست اگر آمادگی لازم را داشت به تیم ملی دعوت می شد.

1832885