استعفای فتح الله زاده مدیرعامل استقلال تکذیب شد

در قسمت آخر این اطلاعیه همچنین آمده است: مدیرعامل باشگاه استقلال همه روزه از صبح زود تا پاسی از شب پیگیر امور مختلف این باشگاه است و شایعات مطرح شده تنها برای برهم زدن آرامش است. و تمرکز باشگاه استقلال و هدف دیگری ندارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای خبر استعفای علی فتح الله زاده از مدیریت این باشگاه را تکذیب کرد.

استعفای فتح الله زاده مدیرعامل استقلال تکذیب شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدتی است که علی فتح الله زاده به عنوان جانشین مصطفی آجورلو انتخاب شده و با تغییراتی که در مدیریت باشگاه استقلال رخ داده، بر صندلی ریاست نشسته است. اما آبی پوشان با بدهی های سنگینی مواجه شده اند و امروز سند درخواست وام 200 میلیاردی این تیم به یکی از بانک های کشور منتشر شد.

گفته می شود آبی ها نتوانستند چشم انداز دریافت 500 میلیارد تومانی از اسپانسرها را محقق کنند و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات مالی در این تیم شد. همچنین ماجرای استراماچونی و خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آبی ها نیز دلیلی شده است که استقلال نیاز به جذب سرمایه های کلان دارد.

همین مسائل باعث شد رسانه ها در روزهای اخیر اخباری مبنی بر استعفای علی فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلال منتشر کنند. از چند روز پیش و امروز این خبر شکل جدی به خود گرفت تا باشگاه استقلال مجبور به واکنش و تکذیب خبر منتشر شده شود.

در اطلاعیه آبی ها آمده است: دکتر علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با تمام توان و تمرکز برای پیشبرد امور باشگاه استقلال تلاش می کند و خبر احتمال استعفای وی صحت ندارد. . هر نوع


سرویس خبر شماره: 1852539
17 نوامبر 1401 در 06:26 ب.ظ
2.6 هزار |

0نقطه نظر