استفان باجتیچ توضیح می دهد که چرا به لیورپول بیش از منچستریونایتد و 4 نفر دیگر پیوست – لیورپول اف سی

لیورپول، انگلستان - سه‌شنبه، 21 فوریه 2023: استفان باجتیچ بازیکن لیورپول در جریان بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و رئال مادرید در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با توجه به اینکه باجستیچ اکنون یک بازیکن معمولی است و پس از دو قرارداد جدید متوالی با لیورپول، در آستانه دعوت از بزرگسالان به اسپانیا، این انتقال چشمگیر است.

این رویکردی است که وقتی خواستگاران سابقش، منچستریونایتد، روز یکشنبه به آنفیلد می‌رسند، دوباره به باجستیچ اعتماد می‌شود – فرصتی دیگر برای اثبات 224000 پوند یک معامله مدرن.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/stefan-bajcetic-explains-why-he-joined-liverpool-over-man-united-and-4-others/ منبع:

جویس در گزارشی درباره استعدادهای موفق، توضیح می دهد که چگونه نه تنها منچستریونایتد، بلکه رئال مادرید، آر بی لایپزیگ، وولوز و اورتون همگی در سال 2020 به دنبال یک معامله بودند.

او توضیح داد: «وقتی این کار را انجام می‌دهم، سعی می‌کنم هرچه سریع‌تر آن را به دست بیاورم.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 1 مارس 2023: ماتئوس نونسن، بازیکن ولورهمپتون، توسط استفان باجکتیچ، بازیکن لیورپول، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و ولورهمپتون واندررز اف سی در آنفیلد به چالش کشیده شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من دارم لبخند می زنم چون انتظار نداشتم در زندگی ام به این سرعت یا به این زودی اتفاق بیفتد. اما من آن را مصرف می کنم – 100 درصد، من آن را مصرف می کنم!

«من می دوم و می دوم. وقتی توپ را از دست می دهم، باید در اسرع وقت واکنش نشان دهم.»

«این تنها مورد بود [for me]”

در طول مصاحبه جویس با این جوان مشخص است که او از فرصت خود استفاده نمی کند و از این چالش لذت می برد.

اما بیشتر از گل، این را شاید بتوان به بهترین نحو در نگرش او به از دست دادن توپ خلاصه کرد – دربرگیرنده “شدت” که او می گوید چشم کلوپ را به خود جلب کرده است.

استفان بایچتیچ اکنون تنها دو سال پس از پیوستن به لیورپول در تیم اصلی لیورپول مستقر شده است، اما قبل از ترک سلتاویگو، باشگاه های خود را انتخاب کرده بود.

او گفت: «وقتی شنیدم لیورپول می‌خواهد من را به خدمت بگیرد، هیچ کس دیگری برای تصمیم گیری وجود نداشت را بارپل جویس این هفته

تشویق ایستاده او از رختکن پس از گلش مقابل استون ویلا در روز باکسینگ نشانگر محبوبیت او در تیم است.

او توضیح داد: “من فقط سعی می کنم به تیم کمک کنم و در عین حال سعی می کنم یاد بگیرم.”

“من باید سخت کار کنم. من می خواهم اینجا بمانم [in the team].

قرارداد با سلتاویگو فقط 224000 پوند بود و درست قبل از پایان ضرب الاجل برای برگزیت به پایان رسید و پس از آن باشگاه های انگلیس دیگر نمی توانند تا زمانی که 18 ساله شوند، بازیکنان خارجی را به خدمت بگیرند.

باجستیک 16 ساله پس از تلاش‌های مت نیوبوری و پیشاهنگ کیکو اسپینار، لیورپول را انتخاب کرد و با یک جت شخصی نوجوان و والدینش را به مرسی ساید رساند.