استقبال تی تی به بردیف بی پاسخ ماند (عکس)

در بازی خانگی که نیاز به سه امتیاز بود، تراکتور به تساوی رضایت داد تا هوادارانش با ناامیدی ورزشگاه را ترک کنند.

استقبال تی تی به بردیف بی پاسخ ماند (عکس)

هواداران تراکتورسازی که پس از سوت پایان بازی برای جشن پیروزی به ورزشگاه یادگار امام آمده بودند، در سکوها ناامید شدند و از وضعیت فعلی تیمشان گلایه داشتند. تیمی که زمانی جزو مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه بود اما این اواخر برای یافتن رتبه اش باید به یک سوم انتهای جدول نگاه کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841458
9 سپتامبر 1401 در 22:41 |
12.6 هزار |

0نقطه نظر

ناامیدی، دلتنگی و اندوه در سکوهای یادبود؛

در روزی که تی تی ها موفق شدند برای اولین بار در فصل جدید به ورزشگاه برسند، همه چیز برای کسب اولین پیروزی با سرمربی جدید مهیا بود، اما شاگردان بردیف به جز دو یا سه. آنها برای فرستادن هواداران ناامید خود به خانه رقابت نکردند.

سرمربی ترکمن-روس تراکتور در ابتدای بازی امروز مقابل هواداران با استقبال گرم هواداران تیمش مواجه شد. او که واقعاً می خواست جواب آن استقبال را با بردی شیرین بدهد، 90 دقیقه حرص خورد اما افکارش و حتی تغییراتی که در نیمه دوم انجام داد جواب نداد و نتیجه 0-0 شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان فاجعه بار فصل، هواداران تراکتورسازی امید زیادی به این تیم دارند که به دنبال بازگشت به جمع مدعیان با هدایت قربان بردف و چهره های جدید است. با این حال، در چهار هفته گذشته، رژگونه ها نتایجی داشته اند که اصلا راضی کننده نیستند. آنها امروز مقابل میهمان ایستادند تا با دو امتیاز و رتبه پانزدهم راهی هفته پنجم شوند.