استقبال پرشور از ستاره جدید رم (عکس)

هافبک هلندی پس از اینکه تابستان گذشته لیورپول را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، نتوانست انتظارات را برآورده کند. او اکنون امیدوار است که با ژوزه مورینیو به دوران اوج خود در رم بازگردد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جورجینیو واینالدوم ستاره پاری سن ژرمن در فصل 2022-2023 به صورت قرضی در آ اس رم بازی خواهد کرد. او امروز در حالی وارد پایتخت ایتالیا شد که صدها هوادار جالوروسی در فرودگاه منتظر او بودند و مشتاقانه از او استقبال کردند.

واینالدوم به محض ورود به رم در باشگاه تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت و امروز بعدازظهر قرارداد قرضی او امضا خواهد شد.

استقبال پرشور هواداران رم از ستاره هلندی یادآور همان استقبالی است که از پائولو دیبالا، دیگر خرید تابستانی باشگاهشان کردند. به نظر می رسد هواداران جالوروسی پس از قهرمانی تیمشان در لیگ کنفرانس اروپا، امید بیشتری به آینده دارند و خریدهای تابستانی ژوزه مورینیو این امید را تقویت کرده است. به همین دلیل است که رامیس با این شور و شوق از بازیکنان جدید استقبال می کند.

بر اساس گزارش ها، رم برای انتقال قرضی واینالدوم 5 میلیون یورو به پی اس جی پرداخت خواهد کرد. این در حالی است که 50 درصد از دستمزد هافبک هلندی در سال آینده توسط جالوروسی ها پرداخت خواهد شد. در قرارداد نقل و انتقالات واینالدوم بندی وجود دارد که رم می تواند در پایان قرارداد با پرداخت 8 میلیون یورو او را به طور دائم خریداری کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی پاری سن ژرمن که به زودی رسما به رم خواهد پیوست، در بدو ورود به ایتالیا مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1836877
آگوست 14, 1401 @ 1:48 ب.ظ
4.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر