استقبال یونایتد مقابل بارسلونا

تقابل این دو تیم واکنش های متفاوتی را در پی داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته قرعه کشی رقابت های لیگ اروپا انجام شد و در حساس ترین بازی بارسا و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به عنوان مثال سرمربی کاتالان ها از اینکه در شروع لیگ اروپا با حریف سرسختی مانند شیاطین سرخ روبرو شد راضی نیست و قرعه آسان تری را برای بارسلونا ترجیح داد.

در پنج فصل گذشته، منچستریونایتد به طور مداوم توسط حریفان اسپانیایی از رقابت های اروپایی حذف شده است و به این ترتیب تیم های اسپانیایی تبدیل به یک کابوس برای یونایتد شده اند.

دخیا در مصاحبه با سایت منچستریونایتد گفت:


سرویس خبر شماره: 1852617
18 نوامبر 1401 ساعت 08:28
149 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اما داوید دخیا دروازه بان 32 ساله منچستریونایتد از این بازی استقبال کرد و گفت بازی منچستریونایتد مقابل تیم های بزرگ برای هواداران این تیم جذاب خواهد بود.

اگر می خواهید قهرمان لیگ اروپا شوید باید مقابل بهترین تیم ها بازی کنید و بارسلونا یکی از این تیم هاست. این بازی متعلق به هواداران ماست و تمام تلاش خود را می کنیم تا در هر دو بازی پیروز شویم. “

دخیا دیدار زودهنگام منچستریونایتد و بارسلونا در پلی آف لیگ اروپا را دوست دارد و از آن استقبال می کند.

استقبال یونایتد مقابل بارسلونا

ما می دانیم که بارسلونا تیم بزرگی است و فکر می کنم آنها فوتبال خوبی بازی می کنند.

بدون شک این تقابل جذاب ترین قرعه ممکن در رقابت های لیگ اروپاست و تنها یکی از دو غول اسپانیایی و انگلیسی به مرحله بعد صعود می کند.

آخرین دیدار منچستر و بارسا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 بود که شیاطین سرخ در مجموع 4 گل به شیاطین آبی کاتالان باختند.



مجله اخبار فوتبال خارجی