استقلالی ها به فکر پرسپولیس نبودند



استقلال در حالی شنبه هفته آینده در اهواز به مصاف فولاد می رود که رقیب سنتی این تیم اخیرا از دور رقابت های آسیایی کنار رفت و برای اولین بار از سال 91 تاکنون موفق به کسب 6 پیروزی متوالی نشده است. این سوال از یک سو می تواند استقلالی ها را خوشحال کند چرا که این تیم در شرایطی متفاوت در آستانه دربی با مشکلات روحی و روانی فراوان و درگیری های داخلی به حساس ترین دیدار فصل می رسد. همزمان خبرهایی از اردوی استقلال می رسد مبنی بر اینکه در حال حاضر تمام حواس و فکر جواد نکونام و شاگردانش معطوف دیدار روز شنبه مقابل فولاد است و اخیراً سرمربی استقلال از آنها خواسته است که پیگیری نکنند. نتایج رقیب سنتی آنها خیلی مهم بود و به آنها هشدار داد که کاری به نتایج و ناکامی های پرسپولیس نداشته باشند.

جواد به هر حال به فکر عاقلانه ترین راه حل برای شاگردانش بوده است، زیرا به نظر می رسد مسائلی مانند شکست یا موفقیت تیم ها در مسابقات مختلف بیشتر رسانه ای شده و در خدمت درد هواداران است تا تلاش تیم ها. موج سواری. در مورد این سوالات و شمارش و تمرکز کتاب نتایج خود را بر روی عدم نتایج سایر تیم ها، به خصوص در یک تورنمنت متفاوت است.
همه اینها در حالی است که دربی های گذشته در طول تاریخ ثابت کرده است که در اکثر این دیدارها هر دو تیم بدون توجه به رده بندی و شرایط قبل از دربی و اساسا شرایط قبل از بازی در این دیدار حساس به مصاف حریفان خود رفتند.

آنها به خوبی می دانند که دربی با همه بازی های دیگر متفاوت است و لزوماً این درست نیست که تیمی که از نظر روحی و روانی یا از نظر رده بندی در شرایط بهتری قرار دارد، قطعا برنده این مسابقه (دربی) خواهد بود. با این حال نکونام به خوبی می داند که این دیدار از جنبه دیگری هم می تواند برای استقلالی ها خطرناک باشد. پرسپولیسی ها برای جبران ناکامی در آسیا و نتایج اخیر خود با تمام وجود خود را به دربی می اندازند تا آبروی از دست رفته خود را بازیابند و هواداران خود را دوباره خوشحال کنند و به کورس مدعیان بازگردند. بدون شک در هر شرایطی این کار انجام می شود تا کار دانشجویان نکونام در جلسه پنجشنبه آینده دشوارتر شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال