استقلالی ها ساپینتو را از کجا پیدا کردند/ بچه ای تصمیمش را نمی گرفت/ دیابه مصدوم شد!

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه تعویض های ساپینتو به قرمزها کمک کرده است، گفت: باید برای سرمربی استقلال دعا کنیم زیرا اگر او نبود پرسپولیس بازی را مساوی نمی کرد. با تمام این اوصاف بازی جذابی بود و پرسپولیس در 20 دقیقه آخر خیلی خوب بازی کرد و در نهایت به نتیجه رسید. ترابی خوب بازی کرد اما روی ضربات کاشته شده توپ های زیادی را از بین برد. از آقای گل محمدی می خواهم که گیاهان وسط زمین را به او ندهد. 5، 6، او یک سانتر بد زد و موقعیت های خود را تلف کرد. مهدی عبدی هم به زمین آمد و اسمش اصلا شنیده نشد. در مقابل قائدی هم همین اتفاق افتاد.

بهروز سلطانی درباره دربی 99 و تساوی استقلال و پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و خسته کننده نبود. یکی از بهترین دربی های سال های اخیر را شاهد بودیم. متاسفانه غیبت مهاجمان پرسپولیس به این تیم ضربه زده است. یکی از مهاجمان مصدوم شد و دیگری یک روز قبل از بازی پرسپولیس را ترک کرد. حضور این دو بازیکن کمک زیادی به پرسپولیس کرد اما شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول روی دروازه استقلال فشار آورد و در نهایت به گل خود رسید. نیمه دوم بازی به استقلال افتاد و به بازی برگشت. در کل بازی لذت بخش بود. یکی از بزرگترین اشتباهات سرمربی استقلال تعویض های او بود که به طرز وحشتناکی کار استقلال را خراب کرد. مطهری و چشمی زمین را ترک کردند و ضربه مهلکی به آبی پوشان وارد کرد. نمی دانم آن مربی را از کجا آوردند؟ حتی یک کودک می دانست که این تعویض ها اشتباه است. نمی دانم در سر آن مربی چه می گذشت. ساپینتو با تعویض های ضعیف خود شب یلدا را به پرسپولیس هدیه داد و به تساوی رسید. آیا دستیارانش به او کمک نمی کنند؟

وی درباره عملکرد دروازه بانان دو تیم گفت: در نیمه دوم بیرانوند شلوغی نداشت و موقعیت روی دروازه او ایجاد چندانی نکرد. او پر از خطا مقابل حسینی ظاهر شد. البته من حسینی را دوست دارم و می دانم که دروازه بان خوبی است اما در رفت و آمدهایش اشتباهات بزرگی داشت. زمان آقای حسینی نبود و این به نفع پرسپولیس بود. بازی ضعیف او گل پرسپولیس را زد. در مجموع باید بگویم سرمربی استقلال بازی را به سود پرسپولیس برگرداند و اگر بازی ادامه می یافت، پرسپولیس می توانست برنده بازی باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال