استقلالی ها همچنان منتظر پاسخ عارف غلامی هستند


سرویس خبر شماره: 1833230
Jul 21, 1401 @ 2:33 PM
6.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

آبی ها از سقف قرارداد فراتر نمی روند

استقلالی‌ها پیشنهاد مالی غلامی را که فاصله زیادی با سقف قراردادهای این باشگاه دارد، نپذیرفتند و ادعا می‌کنند قبول این مبلغ باعث برهم خوردن انضباط مالی تیم و اعتراض سایر افراد به‌ویژه بازیکنان باتجربه تیم می‌شود.

از سوی دیگر محمد حسینی مدافع هوادر نیز به این تیم پیوسته است و همچنین روزبه چشمی و امید حمیدی فر که در پست دفاع وسط نیز تکامل می یابند و به نظر می رسد عارف غلامی یا مدافع جدید بیاید. برای تکمیل لیست مدافعان میانی استقلال.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهمترین بحث در مذاکرات طولانی استقلال و برده داری مربوط به مسائل مالی است. باشگاه استقلال سقف قرارداد ملی این فصل را به عارف غلامی اعلام کرد و از این بازیکن خواست با توجه به شروع تمرین، قرارداد خود را تمدید کند.

مدیران استقلال منتظر اعلام پاسخ نهایی عارف غلامی مدافع خود برای تمدید قرارداد هستند.

این در حالی است که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر محرومیت غلامی در باشگاه های عربی مطرح شده بود و از سوی دیگر استقلالی ها در صورت عدم تمدید قرارداد با این مدافع به سراغ دو گزینه بعدی او خواهند رفت.

پیش از این گفته می شد رقم مورد نظر غلامی بیش از 20 میلیارد تومان است اما این مورد به طور رسمی از سوی وکیل استقلال تایید نشده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، موضوع تمدید قرارداد عارف غلامی با استقلالی ها تمدید شد. طی چند روز گذشته صحبت های زیادی درباره این بازیکن شده است اما با وجود برگزاری جلسات متعدد بین غلامی و مسئولان استقلال هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

آبی ها در حال حاضر گزینه هایی مانند سامان فلاح، مدافع پیکان را در اختیار دارند که در صورت عدم جذب غلامی به این تیم اضافه خواهند شد. در حالی که قرارداد سیلوا تمدید شده و گفته می شود مشکل مرادمند حل شده است.