استقلال با پیشنهاد مهم فدراسیون فوتبال موافق است



مهدی تاج در مصاحبه ای رسما اعلام کرد که با توجه به حضور داوران ایرانی در دوره آموزشی کمک داور ویدیویی در عربستان، مجوز استفاده از این فناوری در لیگ برتر از سوی فیفا صادر شد. در حال حاضر مشکل این است که فقط یک ورزشگاه یعنی ورزشگاه آزادی مجهز به کمک داور ویدیویی است. ورزشگاه نقش جهان نیز به بهانه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تجهیزات کمک داور تصویری مجهز شد اما پس از رای کنفدراسیون فوتبال آسیا این تجهیزات از ورزشگاه نقش جهان پس گرفته شد.

فدراسیون فوتبال هم اکنون در فکر برگزاری دربی با حضور کمک داور ویدیویی است. باشگاه استقلال با این پیشنهاد موافقت کرد و موافقت خود را با استفاده از VAR در این دیدار مهم اعلام کرد.

استقلالی ها مدعی هستند به دلیل عدم حضور VAR در چند دیدار این فصل، به شدت تحت تاثیر اشتباهات غیرعمد داوران قرار گرفته اند که بزرگ ترین آن در بازی با سپاهان بوده است. جایی که میلاد زکی پور روی امیر ارسلان مطهری خطا کرد اما داور در ادامه با برخورد توپ به دست ایمان سلیمی یک پنالتی اعلام کرد و استقلال یک بر صفر شکست خورد. در نتیجه احتمال استفاده از کمک داور ویدیویی در دیدار استقلال و پرسپولیس زیاد است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال