استقلال جاودان در کتابخانه جباری (تصویر)

علاوه بر معادی، تهمورس پورناظری، نوازنده و نوازنده برجسته کشور و امید نعمتی نیز در کتابخانه جباری حضور یافتند و با وی گفت و گو کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

جباری در راستای علایق و دغدغه های فرهنگی خود کتابفروشی به نام «راوی» را در خیابان زعفرانیه تهران افتتاح کرد که فوتبالیست ها و هنرمندان به آن رفت و آمد داشتند.

1898515
1898516

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هشت نفر از آبی های محبوب پس از بازنشستگی از فوتبال به سراغ علایق خود رفتند. مجتبی جباری که یکی از بهترین هافبک های تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود این روزها با فروش کتاب هایش محبوب شده است.

پیمان معادی که در فیلم های مطرحی چون متری شیش و نیم، عابد و روزی روزگار به یادگار مانده از کتابخانه مجتبی جباری امتیاز خبرکرد.

استقلال جاودان در کتابخانه جباری (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1951046
25 جولای 1402 @ 2:49 بعد از ظهر
9.7 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

معادی که فیلم برادران لیلا را به عنوان جدیدترین فیلم خود دارد با حضور در کتابخانه جباری در مراسم افتتاحیه شرکت کرد. این بازیگر سرشناس سینما از دوستان قدیمی مجتبی است که امتیاز خبروی از کتابخانه بازیکن سابق استقلال مورد توجه اهالی ورزش و رسانه ها قرار گرفته است.

یکی از چهره هایی که در مراسم افتتاحیه حضور داشت یکی از بازیگران باتجربه بزرگ سینمای ایران است. پیمان معادی که با بازی در فیلمی درباره الی مورد توجه قرار گرفت، آثار معروفی چون عابد و یک روز را در کارنامه خود دارد و یکی از حامیان سرسخت استقلال به حساب می آید.