استقلال حالا بهترین تیم ایران است/همه مربیان آرزوی داشتن این بازیکنان را دارند/هرچقدر هم که بخواهم درباره پرسپولیس صحبت نکنم، نمی توانم.


استقلال کلکسیونی از بهترین بازیکنان لیگ یازدهم حرفه ای را در اختیار داشت و خیلی ها این تیم را مدعی شماره یک قهرمانی آن زمان می دانستند. در همین رابطه علی دایی از سرمربیگری راه آهن تهران در مصاحبه ای که در تاریخ 30 مهر 1392 در خبروشی در آستانه بازی با استقلال منتشر شد، گفت آبی پوشان تهرانی بهترین تیم در حال حاضر ایران و هر مربی است. می خواهد بازیکنان استقلال را در اختیار داشته باشد، زیرا آنها کیفیت بسیار بالایی دارند. دایی ادامه داد: البته تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل استقلال و ارتقای جایگاه راه آهن در رده بندی انجام می دهیم. نمی‌خواهم شرایط را توجیه کنم، اما در چند مسابقه به چیزی که مدیون بودیم نرسیدیم و در کمال ناباوری از پیروزی محروم شدیم.

در ادامه شهریار مدعی شد که هر چقدر هم که بخواهد در مورد پرسپولیس صحبت نکند، نتوانسته است و محال است در مصاحبه ای از او درباره پرسپولیس و دربی پایتخت سوال نشود.

دیدار دو تیم استقلال و راه آهن در مرحله اول لیگ یازدهم با تساوی به پایان رسید. البته شایان ذکر است که استقلال در آن فصل قهرمان لیگ برتر نشد و جام قهرمانی به سپاهان رسید.

تور خبری دای: استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است/همه مربیان آرزوی داشتن این بازیکنان را دارند/حتی اگر بخواهم در مورد پرسپولیس صحبت نکنم نمی توانم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال