استقلال حریف نساجی نبود

ظهر امروز (شنبه) تیم های استقلال و نساجی در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

نکته قابل توجه اینجا بود که استقلال و نساجی چند هفته پیش در قائم شهر به تساوی یک بر یک دست یافتند و حالا بازی دوستانه دو تیم در تهران با تساوی به پایان رسیده است.

در این دیدار که به همت نساجی و در ورزشگاه کارگری تهران برگزار شد، مهدی قیدی علی رغم غفلت مدافعان حریف در دقایق ابتدایی هدایت استقلال را برعهده داشت. در نیمه دوم داور یک پنالتی برای استقلال اعلام کرد که سجاد شهبازادا آن را به گل تبدیل کرد. هرچند پیروزی استقلال در این دیدار دوستانه قطعی به نظر می رسید، اما تغییرات ایجاد شده در ترکیب آبی ها و انگیزه قوی شاگردان نساجی باعث تساوی شد.

پس از این دیدار دوستانه تمرینات استقلال و نساجی به دلیل تعطیلات نوروزی برای چند روز تعطیل شد و بازیکنان دو تیم از اولین روزهای سال جدید کار خود را برای دیدارهای پیش رو آغاز می کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در دقیقه 78 علی داوران جوان نساجی با یک شوت راه دور اولین گل تیمش را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود. در حالی که همه منتظر سوت پایان بودند، نساجی آداما مهاجم خارجی استقلال با یک ضربه سر از روی یک پاس کناری دروازه استقلال را باز کرد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.