استقلال در محاصره بهترین گلزن نساجی!(عکس)

مهاجم نساجی تنها یک بار فرصت گلزنی مقابل استقلال را داشت که واکنش دروازه بان آبی ها مانع از باز شدن دروازه او شد.

استقلال در محاصره بهترین گلزن نساجی!(عکس)


سرویس خبر شماره: 1851577
نوامبر 11, 1401 @ 9:49 ب.ظ
18.4K |

3نقطه نظر

مهاجم باتجربه نساجی که در این فصل 3 گل به ثمر رسانده و نقش مهمی در قهرمانی تیمش در جام حذفی داشته است، در بازی امروز مقابل استقلال با وجود دوندگی فراوان در خط حمله و تلاش برای حمله موفق به گلزنی نشد و مسابقه را پشت سر گذاشت.

کریم اسلامی که فصل گذشته در بازی رفت لیگ برتر به استقلال گلزنی کرد و همچنان مقابل آن تیم عملکرد درخشانی داشت، در بازی سوپرجام به جز یک بار شانس چندانی برای نشان دادن خود نداشت و همیشه اطرافیان را می دید. یکی دو مدافع آبی پوش که به او اجازه نمی دهند توپ به او رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست نساجی مازندران در بازی سوپرجام به گونه ای پیش رفت که ریکاردو ساپینتو تحلیل دقیقی از سبک بازی حریف خود داشت و علاوه بر اینکه توانست با یک گل پیش بیفتد، نساجی را محاصره کرد. بهترین گلزن وقتی که نتوانست دروازه آبی خطرناک می شود.

در دقیقه 40 بازی با استقلال کریم اسلامی روی پاس مهرداد عبدی جدی ترین موقعیت را به دست آورد و با جدایی زیبا پشت مدافعان آبی پوشان با سید حسین حسینی تک به تک شد اما این بار او شوت موفق به گل تبدیل نشد و دروازه بان ملی پوش استقلال با واکنشی به موقع او را ناامید کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی