استقلال شایسته قهرمانی است/نکونام باید اوضاع را آرام کند



بهروز در حاشیه دیدار خیریه تیم ملی جام جهانی 1998 با تیم پیشکسوتان درباره کیفیت مسابقات قهرمانی امسال گفت: مسابقات قهرمانی حساس شده و یکی از زیبایی های فوتبال است اما این جذابیت و حساسیت با بحث های خارج از عرف فوتبال و سوالات فنی از بین می رود » فوتبال همین است و نمی دانم چرا بزرگترها به ما یاد نمی دهند که درست صحبت کنیم فوتبال اروپا پخش می شود و می بینیم مربیان تیم ها چطور صحبت می کنند؟! در مورد یکدیگر و تیم های حریف اما در فوتبال ما همه به دنبال مشکلاتی هستند که ربطی به فوتبال ندارد.

وی افزود: به نظرم تیم استقلال تیم بسیار خوبی بوده و هنوز هم شایسته قهرمانی است. شرایط پرسپولیس و حتی سپاهان و تراکتور که هزینه کردند و زحمت کشیدند هم همینطور است. به هر حال طبیعت فوتبال این است و در نهایت یک تیم قهرمان می شود و دیگری نایب قهرمان می شود اما بحث های (غیر فوتبالی) که مطرح می شود جذابیت فوتبال را از بین می برد. با این حرف هایی که بزرگان تیم ها می زنند، جوانانی که این رشته را تا این حد دنبال می کنند، ضربه فوتبال و ورزش می شوند. من واقعا متاسفم که لیگ خوبی داریم اما فوتبالیست های بزرگ ما خیلی کوچک هستند!

لیدر در پاسخ به برخی اطلاعات و شاید آدرس‌های اشتباهی که به هواداران مخابره می‌شود و می‌شنویم هواداران ریز و درشت استقلال اظهارات مربیان این تیم را درباره دست‌های پشت پرده تکرار می‌کنند، ادامه داد: اگر شرایط اینطور بود. برعکس بود و پرسپولیس در چنین شرایطی قرار داشت. آیا پرسپولیس باید همین اطلاعات و آدرس را می داد؟ جواد نکونام یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است و سابقه بازی در لالیگا را دارد. من در پاس و در تیم ملی با او بازی کردم و شخصیت بسیار خوبی دارد اما تحت فشار است. میلیون ها نفر هوادار استقلال هستند و معتقدم بهتر است جو آرام شود و لیگ را با آرامش ادامه دهیم تا جوانان علاقه مند به فوتبال ضربه نخورند.

بیشتر بخوانید: عکس پیام معنادار فرهاد مجیدی پیش از تصمیم گیری استقلال



سرویس داخلی اخبار فوتبال