استقلال فقط با این بازیکن کلین شیت می کند!


سرویس خبر شماره: 2007907
20 مارس 1402 در 06:28
545

2نقطه نظر

محمد مرادمند در دیدار مقابل استقلال خوزستان هشتمین کلین شیت فصل خود را به ثبت رساند.

استقلال فقط با این بازیکن کلین شیت می کند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد مرادمند در دیدار با استقلال خوزستان دهمین حضور همیشگی خود را در ترکیب استقلالی ها انجام داد و هشتمین کلین شیت فصل را به ثمر رساند تا در این فصل با آمار بسیار خوبی روبرو شود.

مرادمند بخشی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و از هفته دهم تا شانزدهم در جمع آبی پوشان غایب بود اما پس از مدت ها دوری از میادین در دیدار مقابل صنعت نفت و استقلال در ترکیب اصلی قرار گرفت. در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد او در دیدار مقابل استقلال خوزستان در ترکیب آبی پوشان قرار گرفت و استقلالی ها در این دیدار گلی نخوردند تا آمار عالی او همچنان ادامه داشته باشد.

1999822

استقلالی ها در حضور مرادمند در دیدار مقابل سپاهان و هوادار گلزنی کردند و در حضور او فقط به سپاهان باختند. او در این فصل لیگ برتر 9 بازی به صورت ثابت و یک بازی به صورت ثابت انجام داده است. بازیکن ذخیره استقلال آنجا رفت و فقط 3 گل دریافت کرد.

مدافع باتجربه استقلال در دیدار با استقلال خوزستان خوب بازی کرد و روی توپ های ارسالی موثر بود و اجازه خودنمایی به مهاجمان استقلال خوزستان را نداد و ساختار دفاعی خوبی با آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تک گل گوستاوو بلانکو شکل داد. گل منتهی به 3 امتیاز مهم در آستانه تبدیل به دربی پایتخت خواهد شد و این تیم با بسته نگه داشتن دروازه میزبان صد و سومین دربی خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی