استقلال ملاثانی نه پرسپولیس خوزستان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اخیراً ماجرای حضور پرسپولیس خوزستان در لیگ یک به جای استقلال ملاثانی خبرساز شده و حتی با واکنش پرسپولیس تهران مواجه شده است. خلیل فرجی زاده مالک پرسپولیس خوزستان درباره حضور موفق آنها در لیگ یک با این نام گفت: کار ما انجام شده و روز شنبه به فدراسیون اعلام می شود که پرسپولیس خوزستان در لیگ یک خواهد بود. دیروز آقای بنی تمیم در جمع ملت ملاثانی سخنرانی کرد و حقایق را برای مردم روشن کرد. در چند وقت اخیر آقایان به ظاهر دلسوز پشت سر مردم ایستادند و اعلام کردند که پرسپولیس خوزستان در حال تضییع حقوق مردم ملاثانی است. ما پشت این افراد هستیم، صمیمانه حاضریم در خدمت ملاثانی باشیم و بچه های مظلومی را که استقلالی ها از آنها استفاده نکردند به باشگاه بیاوریم.

وی در خصوص روند پرسپولیس خوزستان در لیگ یک گفت: نام قابل تغییر نیست. مالک امتیاز باشگاه استقلال ملاثانی شخصی به نام مهدی علیزاده است. آقای علیزاده به دلیل عدم تمایل دوستان استقلالی ملاثانی به مدت دو سال از امتیازات فوتبالی خود محروم شد. حکم قضایی می گیرد و در این دو سال اجرا نشده است. ما قبول نکردیم و کار دیگری نکردیم. از آقای بنی تمیم برای اجرای حکم دادگاه سپاسگزاریم.

فرجی زاده می گوید پرسپولیس خوزستان در لیگ یک شرکت می کند.


سرویس خبر شماره: 1838946
27 مرداد 1401 ساعت 12:01 |
1.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

فرجی زاده درباره شکایت احتمالی پرسپولیس تهران گفت: چنین چیزی وجود ندارد، باشگاه ما قانونی است و 25 ساله است. مجوز پرسپولیس خوزستان به 25 سال قبل باز می گردد. آن زمان که نام پرسپولیس تهران پیریزوه بود، ما هم پیریزوه بودیم و مجوز ما تا الان تمدید شده است. در فوتسال و امیدها فعال بودیم و در رده های پایه استان فعالیت می کردیم. مجوز پرسپولیس برای تهران است و ما زیر نظر وزارت ورزش کار می کنیم و قانون سال 1396 است که باشگاه های هم نام باید مجوز بگیرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی