استقلال و ملوان را نمی توان در انزلی بازداشت کرد

مهدی ادامه داد: ورزشگاه ملوان ممکن است در هفته های اول نتواند به میدان برود. روز و شب کار می کنند. امیدوارند برای هفته دوم و بازی با استقلال بیاید اما در غیر این صورت خوشحالیم که بتوانیم این ورزشگاه را برای هفته های بعد و پایان لیگ داشته باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با رادیو ایران درباره وضعیت میزبانی تیم های لیگ برتری در فصل جدید اظهار داشت: تلاش می کردیم ورزشگاه ها را آماده کنیم و برسیم. شرایط لیگ برتر در حال حاضر هفته اول استقلال، آلومینیوم اراک، نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن، گل گهر و فولاد در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم پیکان درخواست داشت جلسه تیم در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود از شورای فوتبال تهران و البرز موافقت می شود. طبق شرایط ورزشگاه شهید وطنی، نساجی نیز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان مس رفسنجان است.


سرویس خبر شماره: 1837456
آگوست 18, 1401 @ 9:12 ب.ظ
10.3 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

ورزشگاه سن سیروس هنوز آماده نیست

وی در خصوص وضعیت ورزشگاه قایقرانان انزلی نیز گفت: اتفاق خوبی که امسال افتاد این است که اتفاقات خوبی در شهرک انزلی افتاد و تیم خوب و قدیمی ملوان کارهای خوبی انجام دادند و همکاری لازم را با سازمان لیگ داشتند. ” امیدوارم هفته های اول ورزشگاه آنها به مسابقات برسد، اگر نه، ما نگران نیستیم.

رئیس سازمان لیگ از احتمال عدم برگزاری دیدار استقلال و ملوان در ورزشگاه سن سیروس خبر داد.