استقلال و یک تازه وارد دیگر; ناشناخته تر از بقیه با انگیزه زیاد

رویارویی با تیم های جدید هم می تواند یک مزیت و هم خطر باشد! استقلال در بازی مقابل ملوان در انزلی شاگردان مازیار زارع را شکست داد که هنوز خود را با شرایط لیگ برتر وفق نداده اند و امیدوارند برابر مس کرمان شرایطی مشابه داشته باشند. البته نباید از طرف دیگر هم غافل شد و آن اینکه شناخت تیم های جدید در هفته های اول بسیار کم است که می تواند خطرناک باشد و باعث شگفتی شود. این در حالی است که نارنجی پوشان کرمان اکنون پر از انگیزه برای حضور در ورزشگاه آزادی هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مس کرمان از ملوان پایین تر است و با کسب مقام دوم لیگ برتر 1400-01 جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد. شاگردان حسین خانی هم مانند حریف فعلی خود فصل را با باخت (مقابل MIS نفت) آغاز کردند اما در هفته دوم جبران کردند و به پیروزی بزرگی مقابل پیکان دست یافتند.

بازی استقلال و مس کرمان از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز می شود و آبی های پایتخت برای حفظ جایگاه و اقتدار خود به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

شاگردان ساپینتو پس از باخت مقابل سپاهان در هفته اول، در دیدار هفته دوم خود مقابل ملوان بندرانزلی قرار گرفتند و موفق شدند این تیم تازه صعود کرده را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند. آنها امروز در چارچوب هفته سوم با یک تیم جدید دیگر در لیگ دیدار خواهند کرد.