استقلال پرونده استراماچونی را کاملا بسته است

حالا باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای از بسته شدن پرونده این سرمربی خبر داده است. در متن اطلاعیه آبی ها آمده است: پس از تلاش ها و پیگیری های حجت کریمی مدیرعامل موقت باشگاه استقلال و همکارانش، مطالبات آندره آ استراماچونی و سایر هزینه های جانبی این پرونده بوده است. پرداخت شده. یک لحظه قبل.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند سالی است که باشگاه استقلال درگیر پرونده استراماچونی است. سرمربی ایتالیایی در اواسط لیگ هجدهم ایران را ترک کرد و سپس از آبی ها به فیفا شکایت کرد و خواستار دریافت مانده قراردادش شد. رقمی که پس از سود تاخیر به یک میلیون و 600 هزار یورو رسید.

نکته عجیب اینجاست که استراماچونی علیرغم دریافت یک میلیون و 600 هزار یورو به دلیل پرداخت دیرهنگام این مبلغ که حدود 2400 یورو بود از امضای قرارداد خودداری کرد. این سرمربی ایتالیایی در گام بعدی با توجه به بسته شدن قطر و پرداخت نشدن مطالباتش، خواستار دریافت 400 یورو اضافی شد که در نهایت به حسابش واریز شد.


سرویس خبر شماره: 1938057
27 مه 1402 در 05:53 ب.ظ
486 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آبی ها برای این مربی ایتالیایی 400 یورو پرداخت کردند

از آنجایی که مدیریت خلیل زاده، سعادتمند، مددی، آجورلو و فتح الله زاده آبی ها به دنبال پرداخت این مبلغ بودند و در نهایت با دریافت وام سنگین از بانک شهر موفق به پرداخت مطالبات این سرمربی شدند. .

سرانجام پس از چندین سال کشمکش و اتفاقات مختلف، استقلال توانست پرونده استراماچونی را ببندد و مطالبات او را بپردازد.

استقلال پرونده استراماچونی را کاملا بسته است

استقلالی ها در آخرین بند این اطلاعیه از دریافت تاییدیه فدراسیون جهانی فوتبال خبر دادند و نوشتند: امروز فیفا طی نامه ای به باشگاه استقلال رسماً بسته شدن پرونده این مربی را اعلام کرد و به این ترتیب استراماچونی سوال کاملا بسته است



مجله اخبار فوتبال داخلی