استقلال ۱۰ فروردین به لیگ یک سقوط می‌کند! تابناک | akhbarfootball

«آیاندا پاتوسی» پس از آنکه از سوی باشگاه فولاد خوزستان کنار گذاشته شد، به آفریقای جنوبی بازگشت و احتمالا در یکی از تیم‌های این کشور به میدان خواهد رفت. این جمله در حالی مطرح می‌شود که قربان زاده تا لحظه حضور آجورلو در صندلی مدیرعاملی مجله اخبار فوتبال هیچ هشداری درباره اوضاع وخیم مخارج این باشگاه و تخلفات مالی نداده بود ولی حالا مداوم درباره خطراتی که استقلال را تهدید می‌کند، حرف می‌زند. نتایج مسابقات فوتبال را به صورت زنده و براحتی از گوشی خود دنبال کنید. طرفداری اولین رسانه مستقل و شبکه اجتماعی ورزشی فارسی زبان است.

استفاده استقلال و پرسپولیس از کارگزار مسخره است!

استقلال همچنین با 10 قهرمانی در بالاترین دسته فوتبال ایران، لیگ منطقه‌ای ایران یک بار، جام تخت جمشید یک بار، لیگ قدس یک بار، جام آزادگان ۲ بار، لیگ برتر خلیج فارس 4 بار، دومین تیم پرافتخار در لیگ ایران و با 7 قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در جام حذفی ایران است. در مجموع استقلال با کسب ۱۶ عنوان قهرمانی در لیگ، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا پرافتخارترین تیم ایران است. پرسپولیس و استقلال پرطرفدارترین و پرافتخارترین تیم‌های فوتبال ایران و برگزارکننده شهرآورد تهران هستند. فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال این باشگاه را پس از الهلال عربستان و یوکوهامای ژاپن، سومین باشگاه برتر فوتبال آسیا در قرن بیستم اعلام کرده ‌است. همچنین این باشگاه در مجموع امتیازات تیم‌ها در تاریخ لیگ برتر، در رتبه نخست قرار دارد و در مجموع تمام ادوار لیگ برتر ایران صاحب بیشترین گل زده و بیشترین برد است. در این صفحه آخرین اخبار تیم استقلال را میتوانید مشاهده کنید.

  • نامجو مطلق تکنیکی‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، عباس سرخاب به عنوان مرد سال آسیا شناخته شد و عابدزاده جایزه بهترین دروازه‌بان جام را کسب کرد.
  • همان جوان هایی که رایکوف با آنان به مسابقات آسیایی رفتند که بر خلاف نتایج حریف نو ظهور، تهران در بهار 49 تا صبح بیدار ماند …
  • و دارالکفر به سرزمین هایی گفته می شود که احکام اسلامی در آن جاری نیست و مسلمانان در آن جا حاکمیت و سلطه ندارند.
  • ژنرال در بازگشت دوباره به استقلال، قهرمانی جام حذفی 87_1386 و لیگ برتر 88_1387 را برای آبی پوشان پایتخت به ارمغان آورد.

خطر سقوط، باشگاه استقلال را در پرونده بدهی به «استراماچونی» تهدید می‌کند. نکته جالب در مورد این بازی، حضور هافبک چپ‌پا و سابق پرسپولیس، رضا دهقانی است که پیش از این نیز با پیراهن تراکتور توانسته بود مقابل استقلال بدرخشد. در پی استعفای رضا افتخاری، مدیر پیشین باشگاه، در ۲۷ تیر ۱۳۹۷ فتحی به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد و در ۸ بهمن همان سال به عنوان مدیرعامل برگزیده شد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.

تیم والیبال زنان تاج تهران از موفق‌ترین تیم‌های سازمان ورزشی و فرهنگی تاج. تمرینات تیم فوتبال الاهلی عربستان با اعلام مثبت شدن تست کرونای بازیکنش متوقف شد. تیمی که فصل گذشته صاحب عنوان بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر شد، تا امروز تنها یک نفر از مدافعان فصل قبل خود را به صورت قطعی در اختیار دارد.

استقلال در خطر سقوط به دسته های پایین!

استقلال به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و کهن‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران شناخته می‌شود. آن‌ها بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آزادی در غرب تهران انجام می‌دهد. این باشگاه در حال حاضر در لیگ برتر ایران و جام حذفی ایران شرکت می‌کند و کهن‌ترین تیم هر دوی این جام‌ها است.

http://3dmark.ir