استقلال 1+3 راه رسیدن به دروازه پرسپولیس را بلد است


سرویس خبر شماره: 2007961
20 مارس 1402 در 12:12 ب.ظ |
8.6 هزار |

35نقطه نظر

بیرو برای نهمین تعطیلی فصل امیدوار است.

در بین بازیکنان استقلال تنها 4 بازیکن به او گل زدند.

استقلال 1+3 راه رسیدن به دروازه پرسپولیس را بلد است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این هفته صد و سومین دربی فوتبال ایران در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر خلیج فارس برگزار می شود و این دیدار در شرایطی برگزار می شود که شرایط جدولی دو تیم همراه است. با بسیاری از نکات

در این فصل از فوتبال ایران علیرضا بیرانوند مدافع تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در فصول گذشته درخششی نداشت اما همچنان توانست با هشت کلین شیت اعتماد هواداران را جلب کند. بیرانوند 10 بار مقابل استقلال کلین شیت کرد اما از طرفی بیش از هر تیمی گل زد.

او به عنوان دروازه بان پرسپولیس و نفت تهران 17 بار به مصاف استقلال رفت و در این هفده مبارزه 3 بار ارسلان مطهری، فرهاد مجیدی، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، کاوه رضایی، روزبه چشمی، کوین یاماگا، محمدحسین وریا مرادمند و … . هر کدام چه کسی دروازه بیرانوند را به عنوان بازیکن استقلال باز کرد؟

همچنین گفتنی است در بین سایر بازیکنان استقلال، میلاد فخرالدینی سابقه گلزنی به علیرضا بیرانوند را دارد. فخرالدینی در لیگ هفدهم تنها یک بار به عنوان بازیکن ذوب آهن موفق شد دروازه قرمزهای سنگربان را بگشاید و در چنین شرایطی تنها 4 بازیکن از تیم فعلی استقلال توانستند دروازه بیرانوند را باز کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی