استن کالیمور از منچستریونایتد می خواهد تا آرسنال تحت مالکیت قطری را هدف قرار دهد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

اوایل امروز، The Peoples Person گزارش داد که یونایتد منصرف نشده است و اریک تن هاگ همچنان در حال طراحی یک حمله جذاب برای ستاره سابق آژاکس است.

در حال حاضر، پروژه آرسنال از یونایتد جلوتر است، به این معنی که حمله به آنها برای اودگارد و ساکا، حتی با وجود منابع فراوان، صرفاً یک آرزو است.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که در آن زمان، شیاطین سرخ از نظر مسیر و پیشرفت، خیابان‌هایی جلوتر از توپچی‌ها بودند.

به گفته کالیمور، یونایتد باید به طور کلی از تعقیب دی یونگ خود دست بکشد و تحت مالکیت قطری، به دنبال جذب بازیکنانی با کالیبر بالاتر مانند جود بلینگهام باشد.

با توجه به اینکه آینده آنتونیو کونته در تاتنهام هاتسپر پس از حمله او در آخر هفته در دود دود قرار گرفته است، کالیمور فکر می کند که اگر کین به دنبال خروج از تیم شمال لندن باشد، هیچکس از او ناراحت نخواهد شد.

هر چقدر هم که خوب باشد، غیرممکن است که شرایطی را تصور کنیم که در آن یونایتد به آرسنال پیشرو جدول برای دو بازیکن از بهترین بازیکنان خود حمله کند.

“اگر منچستریونایتد در نهایت توسط مالکان مضحک ثروتمندی تصاحب شود، دلیلی وجود ندارد که آنها نتوانند به دی یونگ نگاه کنند و به دنبال مهاجمان بزرگ واقعی که قرار است به سوپراستار بعدی جهانی تبدیل شوند – برای مثال جود بلینگهام” وجود ندارد. می دانم که او احتمالا در تابستان در اولدترافورد به پایان نخواهد رسید، اما این نوع بازیکن همان بازیکنی است که من در مورد آن صحبت می کنم.

در هر صورت، وضعیت مدیریتی در باشگاه به کین بهانه کاملی برای ترک و شکار جام ها در جاهای دیگر داده است.


استن کالیمور، مهاجم سابق لیورپول از منچستریونایتد خواسته است تا مارتین اودگارد و بوکایو ساکا را برای دو بازیکن آرسنال در نقل و انتقالات هدف قرار دهد.

آنها اکنون می توانند اکثر تیم ها را از آب بیرون بیاورند، چه رسد به اینکه تحت مالکیت احتمالی قطر باشند. اگر آنها هدایت شوند، چه چیزی آنها را از جذب مارتین اودگارد یا بوکایو ساکا از آرسنال در تابستان باز می دارد؟ شما به من نمی گویید که قدرت مالی منچستریونایتد حداقل باعث نمی شود توپچی ها و همچنین خود بازیکنان بایستند و فکر کنند.

کالیمور اضافه می کند که چلسی و یونایتد واقع بینانه ترین گزینه های کین هستند، اما اگر او جای این بازیکن 29 ساله بود، هر کاری که ممکن بود انجام می داد تا فصل آینده پیراهن یونایتد را بر تن کند.

https://thepeoplesperson.com/2023/03/21/stan-collymore-urges-manchester-united-to-target-arsenal-duo-under-qatari-ownership-261592/ منبع:

“آنها [United] نباید بازیکنانی را که به وضوح نمی خواهند به باشگاه خود نقل مکان کنند، تعقیب کرد. استدلالی وجود دارد که نشان می دهد چلسی با میخایلو مودریک که آشکارا می خواست به آرسنال بپیوندد قبل از اینکه چلسی قراردادی مضحک ارائه دهد، این موضوع را به سختی پیدا می کند.

Collymore، در ستونی برای گرفتار آفساید، همچنین نگرانی های خود را در مورد پیگیری مداوم یونایتد برای فرنکی دی یونگ با وجود رد مکرر عمومی هلندی اعلام کرد.

یونایتد در گذشته این کار را مانند موارد رابین فن پرسی و الکسیس سانچز انجام داده است.

کالیمور همچنین نظرات خود را در مورد آینده هری کین و حرکت بعدی کاپیتان انگلیس بیان کرد.

پس از پیروزی بارسلونا در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید، دی یونگ در مورد اینکه آیا انتقال به یونایتد همچنان روی کارت است یا خیر، سوال شد. این بازیکن 25 ساله گفت در حالی که هیچ کس نمی داند آینده چه خواهد بود، او از آبی اناری ها خوشحال است و آرزویش این است که سال ها در نیوکمپ بماند.