استون ویلا 3 – منچستریونایتد 1/ اونای امری کار خود را با تحقیر شیاطین سرخ آغاز کرد.

استون ویلا بازی را تهاجمی آغاز کرد و به سرعت گل اول را به ثمر رساند. روی ارسال جاکوب رمزی، لئون بیلی در سمت چپ محوطه جریمه منچستریونایتد صاحب تیرک شد و با یک ضربه فنی و دقیق به گوشه دروازه، داوید دخیا تسلیم شد. حملات ویا ادامه داشت و این تیم در دقیقه 11 به گل دوم رسید. این تیم در موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و لوکاس دینیه با یک ضربه استادانه و دقیق در گوشه دروازه گل دوم تیمش را به ثمر رساند. بعدها بازی به پایان رسید و هر دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی ایجاد کنند. در اواسط نیمه اول، منچستریونایتد در دو صحنه متوالی به گل اول نزدیک شد. ابتدا ضربه الخاندرو گارناچو از سمت چپ محوطه جریمه با واکنش خوب امیلیانو مارتینز دفع شد و لحظاتی بعد این دروازه بان آرژانتینی به زیبایی ضربه سر کریستیانو رونالدو را با پا مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد. اما در پایان نیمه اول، یونایتد به طور تصادفی فاصله را به حداقل رساند. ضربه لوک شاو از سمت چپ توسط جیکوب رمزی دفع شد و به ویا فرصت داد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و تیم میزبان با همان برتری 1-2 به رختکن رفت.

این تیم در اولین تجربه حضور اونای امری روی نیمکت استون ویلا 90 دقیقه بر جریان مسابقه مسلط شد و در نهایت موفق شد منچستریونایتد را با نتیجه 1-3 در ورزشگاه ویلا پارک شکست دهد.

اما استون ویلا نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل سوم رسید. روی خطای لیساندرو مارتینز و ارسال واتکینز، جیکوب رمزی در مرکز محوطه جریمه با ضربه ای خیره کننده و دیدنی به تیر دروازه، گل سوم ویا را به ثمر رساند. در دقایق بعدی و متوالی منچستریونایتد جریان بازی را کنترل کرد و البته نتوانست خطر خاصی روی دروازه مارتینز ایجاد کند. بعدها دیگو دالوت می توانست با پاس خود به کریستیانو رونالدو در مقابل دروازه خالی گل بزند اما پاس برگشتی او به مقصد دیگری رفت و آن موقعیت هم تبدیل به گل نشد. در دقیقه 72، یونایتد از موقعیت خوبی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه رونالدو تعریفی نداشت و به دیوار دفاعی حریف برخورد کرد. در ادامه، یونایتد شماره ای برای جبران نداشت و ویا نیز جریان بازی را کنترل کرد تا در نهایت با همان نتیجه 1-3 پیش بیفتد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی