استیلی: دو بازی خوب مقابل سنگال و اروگوئه داریم

استیلی درباره ورود جام جهانی به تهران گفت: جام جهانی ۱۹ شهریور وارد ایران می شود. سه نماینده فیفا با جام جهانی به ایران می روند و باید یک سری پروتکل های فیفا را در این زمینه اجرا کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره اردوی تیم ملی گفت: از 30 شهریور بعد از مسابقات لیگ با بازیکنانی که در ایران هستند تا 5 شهریور در تهران خواهیم بود و طی صحبتی که با مهدوی کیا داشتیم، قرار شد یک بازی دوستانه و خوب با تیم ملی امید انجام دهیم. . سپس در 27 سپتامبر به اتریش پرواز می کنیم و لژیونرها نیز به ما خواهند پیوست. فکر می کنم بازی با سنگال بازی بسیار خوب و قدرتمندی برای ما خواهد بود. با توجه به تحریم های موجود مشکلات زیادی پیش روی خود داریم و این رویه برای سایر تیم ها بسیار راحت تر است. دومین بازی فیفا 5 اکتبر خواهد بود و البته همه می دانند که بازی بعدی مقابل تیم اروگوئه در اردوی اتریش خواهد بود. در واقع می توانید دو بازی بسیار خوب و قوی مقابل حریفان قدرتمند داشته باشید. آقای اسکوچیچ در مورد سومین بازی دوستانه اختلاف نظر داشت و فکر می کند ما به بازیکنان فشار می آوریم. در خصوص بهترین آمادگی ممکن و پرواز به اتریش هم جلسه داشتیم و قول کمک به ما دادند چون در بازی با کره جنوبی تیم ملی با پرواز چارتر به سئول رفت.


سرویس خبر شماره: 1838716
26 مرداد 1401 ساعت 00:45
2K |

5نقطه نظر

مدیر تیم ملی افزود: همدلی تیم ملی باید برای همه ما مهم باشد. میرشاد مجدی از حمایت قاطع هیئت و کمیته فنی از اسکوچیچ و کادر فنی خبر داد و گفت که فدراسیون با تمام وجود از شما حمایت می کند. امیدوارم بازیکنان بار دیگر با اتحاد و همدلی که بینشان وجود دارد باعث افتخار کشور عزیزمان شوند. ما تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد تا مشکلی پیش نیاید اما قطعا با همدلی اصحاب رسانه و پیشکسوتان این مهم محقق خواهد شد. در این سه ماه باید در کنار ما باشند و مثل همیشه از ما حمایت کنند تا در آینده موفق باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از ایسنا، حمید استیلی در گفت و گوی تلویزیونی درباره نشست مشترک رئیس فدراسیون، سرمربی و مدیر تیم ملی اظهار کرد: جلسه فوق العاده ای داشته ایم و در مورد برنامه های آینده تیم ملی و اردوها. ما در مورد آنچه که خواهیم داشت صحبت کردیم. قبلا هم مشکلاتی وجود داشت اما باید دست به دست هم با تیم ملی کشورمان باشیم. خوشبختانه توانستیم مشکلات را حل کنیم. رسیدگی به این مسائل نیازمند حمایت رسانه ها و پیشکسوتان تیم ملی است. تنها چیزی که برای ما اهمیت زیادی دارد آرامش است و خوشبختانه این وضعیت روز به روز بهتر می شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری سه بازی دوستانه مقابل تیم های ملی امید، سنگال و اروگوئه در پنجره بازی های ملی خبر داد.

سرمربی تیم ملی درباره وضعیت وحید امیری گفت: خوشبختانه وضعیت امیری روز به روز بهتر می شود و امیدوارم شهریور ماه به اردو برسد. هر مربی آرزو دارد وحید امیری را در تیمش داشته باشد. امیدوارم این 2 بازی به آماده سازی تیم و نهایی شدن قراردادشان کمک کند. با توجه به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در این شرایط به صورت تک به تک برنامه های تیم ملی را اجرا می کنیم. وحید هاشمیان اکنون در قطر حضور دارد و عملکرد بازیکنان حاضر در لیگ قطر را زیر نظر دارد و اسکوچیچ و بقیه کادر فنی در ایران برای تماشای بازی های لیگ برتر حضور دارند. در مجموع همدلی و انسجام خوبی ایجاد شده و اتفاقات گذشته را کنار گذاشته و فقط به آینده و موفقیت تیم ملی فکر می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی