استیون جرارد از تصمیم جوردن هندرسون در عربستان ناامید شد – باشگاه لیورپول

استیون جرارد تاکید کرده است که برای جردن هندرسون “احترام نهایی” قائل است اما از آخرین حرکت حرفه ای خود “ناامید” شده است.

اکنون نزدیک به یک سال از انتقال جنجالی جرارد به عربستان سعودی برای سرمربیگری الاتفاق می گذرد. با این حال، کسی که به این اندازه دوام نیاورده، هندرسون است.

پس از پیوستن به تیم جرارد در تابستان گذشته، این هافبک تنها 6 ماه در این تیم ماند و در ژانویه به آژاکس رفت.

جرارد در مورد جدایی کاپیتان سابق لیورپول از الاتفاق، اذعان کرد که تلگراف که او “ناامید” بود اما به تصمیم خود احترام گذاشت.

عکس جردن هندرسون (سمت چپ) و جان ونتس شیپ، مربی آژاکس در طول یک کنفرانس مطبوعاتی در آمستردام (پیتر دجونگ/AP)عکس جردن هندرسون (سمت چپ) و جان ونتس شیپ، مربی آژاکس در طول یک کنفرانس مطبوعاتی در آمستردام (پیتر دجونگ/AP)

سرمربی تیم گفت: “من به تصمیم او احترام گذاشتم زیرا او را به عنوان یک پسر دوست دارم، او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم و چیزی جز احترام نهایی برای او قائل نیستم.”

“من ناامید شدم. هر مربی ای که کاپیتان خود را در طول فصل از دست بدهد ایده آل نیست و من این را به جردن گفتم. اما اگر کسی حل و فصل نشده است. اگر کسی چیزهای خانوادگی دارد که بر او تأثیر می گذارد.

اگر کسی اهداف یا موقعیت‌های خارجی متفاوتی دارد، مثلاً انگلیس، باید به آن احترام بگذارم و آن را درک کنم. و من انجام می دهم. اما آیا من ناامید شدم؟ البته من بودم.»

جرارد فاش کرد که تلاش کرده بود هندرسون را متقاعد کند که بماند اما او را خیلی تحت فشار قرار نداد.

شماره 8 سابق لیورپول ادامه داد: “او پسر بزرگی است و من نمی خواستم کسی باشم – برای مثال، اگر او را متقاعد کرده بودم که بماند و او احساس می کرد که تصمیم اشتباهی بوده است. من نمی خواستم آن کسی باشم که به او گفته شد “چرا مرا متقاعد کردی که بمانم؟”

این باید تصمیم اردن بود. او به زمان خودش نیاز داشت. او نیاز داشت که فرآیندهای خودش را طی کند. توصیه ای که من به جردن کردم این بود که “آنچه را که برای خانواده خود درست است را انجام دهید”.

واضح است که هندرسون از دوران حضورش در عربستان سعودی لذت خاصی نمی برد، اما زمانی که در آژاکس حضور داشت، گفت که انتقالش به هلند “تصمیم بسیار فوتبالی” بود.

او همچنین از جامعه LGBTQ+ به دلیل نقل مکان به عربستان عذرخواهی کرد و گفت: «اگر افرادی از آن جامعه احساس ناامیدی یا آزار می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم.

“اگر کسی توهین شد یا احساس کرد که من او را ناراحت کرده ام، این به عهده من است، این تصمیم من بود و از این بابت عذرخواهی می کنم. هرگز قصد من این نبود.

من فقط می‌خواهم به آینده نگاه کنم و روی بهترین بازیکنی که می‌توانم برای آژاکس باشم تمرکز کنم. باورهای من هرگز تغییر نکرده و نخواهد شد. باز هم فقط در صورتی می توانم عذرخواهی کنم که مردم احساس ناامیدی کنند.”

از زمان انتقال به آژاکس، او به آنها کمک کرد تا از نبرد سقوط در نهایت به مقام پنجم برسند. با این حال، عملکرد او کافی نبود تا بتواند در تیم انگلیس برای یورو 2024 حضور داشته باشد.

در همین حال، جرارد در الاتفاق باقی می‌ماند و جان آچتربرگ، مربی دروازه‌بان‌های لیورپول که در حال جدایی است، به او خواهد پیوست.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/steven-gerrard-was-disappointed-by-jordan-hendersons-saudi-arabia-decision/ منبع: