استیون جرارد: حالا می ترسم اخراج شوم!

او درباره شرایط آن بازی گفت: ما سعی کردیم در ریتم بازی باقی بمانیم و با آرسنال تک به تک بازی کنیم. به نظر من آنها از نظر فنی حداقل 45 دقیقه در سطحی بالاتر از ما بازی کردند و ما فقط تلاش کردیم. برای دفاع از دروازه تیم و جلوگیری از گلزنی آنها.”
سرمربی جوان استون ویلا از عملکرد تیمش در نیمه دوم راضی است و افزود: ما در نیمه دوم خیلی پیشرفت کردیم و توانستیم حملات خوبی را روی دروازه حریف انجام دهیم. لوئیس داگلاس جادوی خود را انجام داد. برای بازگرداندن ما به بازی، اما ما همچنان دو گل دریافت کردیم زیرا نتوانستیم جزئیات دفاعی را به درستی اجرا کنیم.”
جرارد با اشاره به عملکرد امیلیانو مارتینز روی دروازه ویلا ادامه داد: البته او می توانست روی گل دوم خیلی بهتر عمل کند اما با این حال توانست ما را در بازی نگه دارد.در حال حاضر برای حفظ دروازه مشکل داریم. بسته است و باید تلاش کنیم تا طبق اصول پیش برویم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1841512
10 سپتامبر 1401 ساعت 09:53
2.8K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته استون ویلا در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 2-1 مقابل این تیم شکست خورد.
حالا پس از پنج بازی از شروع فصل جدید، این تیم تنها سه امتیاز کسب کرده و در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار دارد که اتفاق چندان خوشایندی برای کادر فنی و مدیریتی این باشگاه نیست.
جرارد پس از باخت دیشب مقابل آرسنال به خبرنگاران گفت: “در حال حاضر نگران آینده ام هستم و از استون ویلا اخراج می شوم. من واقعا صادق هستم و از خودم بسیار انتقاد می کنم.” اینجا ایستادم و گفتم: نگران نباش، فکر می کنم به من نگاه می کنی که انگار از سیاره دیگری آمده ام.

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا مدعی شده است که پس از شکست مقابل آرسنال، نگران موقعیت خود روی نیمکت بوده است.

استیون جرارد: حالا می ترسم اخراج شوم!