اسدی: اومدم اینجا با پرسپولیس قهرمان بشم

بعد از مدت ها به تیم اصلی رسیدی و در نفت مسجد سلیمان روز موفقی را پشت سر گذاشتی.
من همیشه آماده هستم تا تمام تلاش و انگیزه خود را در جهت اهداف تیم دنبال کنم. از اینکه در این بازی شانس داشتم بسیار خوشحالم و خوشحالم که تیم به نتیجه رسید و خیلی زود نتیجه بازی با نفت آبادان را فراموش کردیم و تا پایان 8 نبرد سخت را آماده کنیم. فصل. همه بازی‌ها سخت هستند، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تمرکز خود را حفظ کنیم تا در هشت بازی باقی‌مانده به هدف خود نزدیک‌تر شویم.


سرویس خبر شماره: 1815086 |
22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:28 |
6,848 امتیاز خبر|

0نظرات

شک نکنید دربی را می بریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خرید پر سر و صدا بازیکنان پرسپولیس پس از حضور پررنگ در هفته های ابتدایی، به یکباره روی نیمکت و هفته های متمادی دور از تیم اصلی نشست. او اما پس از بازگشت موفق شد در جدال با نفت مسجدسلیمان به جمع سرخپوشان بپیوندد و به عنوان ستاره تیمش ظاهر شود و با دو گلی که به حریف زد توانست تیمش را به پیروزی ارزشمندی برساند. اسدی حالا مدعی است تیمش با وجود فاصله سه امتیازی با صدر می تواند سرنوشت لیگ را تغییر دهد و با نهایت انگیزه این ادعا را در دربی پیگیری خواهد کرد.

مهمترین بازی با این حساب استقلال و دربی است. شما شش امتیاز عقب هستید و تنها بردن دربی شانس ادامه رقابت را برای شما تضمین می کند.
هدف من و همه بازیکنان تیم و البته کادرفنی و هواداران این است که در این مسابقه پیروز شویم. گفتم 8 بازی داریم که باید بهترین نتایج را بگیریم که استقلال یکی از آنهاست. از امروز همه تمرکزمان روی دربی است و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در این دیدار هواداران را خوشحال کنیم و به آینده امیدوارتر باشیم. البته اگر بخواهیم لیگ برایمان ادامه پیدا کند باید در این بازی نتیجه خوبی بگیریم و البته هنوز هم امیدوارم فصل ادامه داشته باشد.

آیا برای گلزنی در این بازی انگیزه دارید؟
چرا این درست است که هر بازیکنی می خواهد در دربی گل بزند؟ من قبل از آن برای استقلال گل زدم اما البته دربی شرایط متفاوتی دارد. به خصوص در این دیدار که همه با انگیزه برای پیروزی به زمین می آییم تا هدف بزرگ تیم و هوادارانمان را دنبال کنیم. با این حال صادقانه می گویم پیروزی تیم بالاترین هدف همه ما در این بازی خواهد بود و هرکس به آن برسد به اندازه گل خودم خوشحال خواهد شد. امیدوارم شاهد یک بازی عالی و خوب از هر دو تیم باشیم و در نهایت عملکرد داوری به گونه ای باشد که شاهد یک بازی کاملا جوانمردانه باشیم و در نهایت به هدف خود برسیم.

هافبک پرسپولیس در بازگشتی باشکوه به ترکیب اصلی آن تیم موفق شد با گلزنی مقابل نفت مسجد سلیمان سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

مشکل مهمی که وجود داشت، دبل شما در بازی با نفت مسجد سلیمان بود. بعد از هفته ها دوری از گروه، برای یک هافبک دفاعی بسیار جالب است که دوبل شود.
ما یک تیم هستیم. همه ما برای بردن این بازی انگیزه داشتیم. بازی با پرسپولیس برای هر بازیکنی سخت است. بیایید واقعی باشیم، حتی بازیکنانی که چندین فصل برای این تیم بازی کرده‌اند، در تلاش هستند تا وارد ترکیب شوند و این نشان می‌دهد. مطمئنا کارکنان همیشه سعی می کنند بهترین تصمیم ها را بگیرند و من هرگز از این موضوع شکایت نکرده ام. همه بازیکنان از نیمکت نشینی ناراحت هستند اما من سعی کردم هر چه زودتر به تیم ملحق شوم و شرایط مناسب را دنبال کنم. در مورد گل هایی که به ثمر رساندم باید از کل تیم بابت کارشان تشکر کنم. ما تیمی هستیم که حمایت عظیم هواداران را پشت سر خود می بینیم. ای کاش الان که این فرصت را دارم می توانستم به یک روز خوب بروم. خوشحالم که این اتفاق افتاد.

یکی از مشکلاتی که وجود داشت انتقادات قبل از این بازی از شما بود. حملات زیادی صورت گرفته است و به نظر می رسد که با این روند می توانید همه چیز را به نفع خود قرار دهید.
من یک بازیکن هستم. من وظیفه دارم به درخواست های کارکنان در این زمینه پاسخ دهم. من هم حتما مثل هر انسانی روز بدی خواهم داشت. خوشبختانه، اما در پرسپولیس، همانطور که قبل از آمدن من به اینجا گفتند، حمایت شدید هواداران وجود دارد که به شما بیشترین انگیزه را می دهد که همیشه بهترین باشید یا سعی کنید بهتر از گذشته باشید. من به اینجا آمدم تا با پرسپولیس قهرمان شوم. من به این تیم و هواداران اعتقاد داشتم و در خود می دیدم که در این گروه به اهدافم برسم. من از همه آنها به خاطر حمایتشان تشکر می کنم و با انگیزه بیشتر تلاش خواهیم کرد تا در دیدارهای باقی مانده همه ما را بخندانیم و خوشحال باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

استقلال اما تاکنون در لیگ شکست نخورده است و قطعا کار را برای شما سخت تر خواهد کرد.
همه چیز ممکن است. من به این مسائل فکر نمی کنم. ما اکنون در رده دوم جدول رده بندی هستیم و این به همه ما بستگی دارد که بهترین عملکرد را داشته باشیم. این تمام انگیزه و هدف ما در این بازی خواهد بود و هرگز به حریف نگاه نمی کنیم. اگر تمام تلاش خود را بکنیم قطعا به هدفی که می خواهیم می رسیم و بدون شک در دربی پیروز می شویم.

شما حتی در این دیدار شانس هت تریک را داشتید.
مهم برد تیم بود. حتی اگر با یک گل پیروز می شدیم همین کافی بود. بازی های سخت باقی مانده و دیگر نمی خواهم به بازی با نفت مسجد سلیمان فکر کنم. ما سه امتیاز را گرفتیم و تمام شد و حالا باید به بازی های باقی مانده فکر کنیم.