اسطوره استقلال: بگذار شخص دیگری بیاید


سرویس خبر شماره: 2008098
21 مارس 1402 ساعت 02:31
3.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

من به رهبری استقلال احترام می گذارم اما …

شاهرخ بیانی به شرایط مدیریتی استقلال واکنش نشان داد و از آنها انتقاد کرد.

اسطوره استقلال: بگذار شخص دیگری بیاید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاهرخ بیانی کاپیتان استقلال در مراسم تجلیل از کاپیتان های سابق این تیم حضور داشت و در این مراسم با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

شاهرخ بیانی در ابتدای سخنان خود گفت: مراسم خوبی بود و من در این چند سالی که در فوتبال هستم مراسم به این بزرگی را تجربه نکردم، بازی های قدیمی را دیدیم و دوباره با پیشکسوتان دیدار کردیم و امیدوارم این مراسم ادامه داشته باشد.

شاهرخ بیانی درباره تجربه حضور در دربی پایتخت گفت: تقریبا 12 بار در دربی بازی کردم و 4 بار به عنوان کاپیتان بازی کردم، گلی که به پرسپولیس زدم خیلی مهم بود، به تیم رقیب رفته بودم و هواداران استقلال ناراحت بودند و وقتی برگشتم به آنها قول دادم که این کار را انجام دهم. انجام دهید. خودم را گرفتم، پنالتی گرفتم و خودم گل زدم و این آشتی بین من و استقلالی ها بود.

وی درباره وضعیت دو تیم در دربی پایتخت گفت: “مسابقه سختی است و هر تیمی باید آرامش روحی داشته باشد، نتایج به دست می آید. هر دو تیم جزو بهترین های ایران هستند و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. هر تیمی که از موقعیت های خود بهتر استفاده کند، برنده خواهد شد. من می خواهم که هواداران برنده شوند. از جو استادیوم لذت ببرید، آرام باشید

شاهرخ درباره آشتی مدیریت و سرمربی استقلال اظهار نظر کرد: ما تلاش کردیم، جلسه ای برگزار کردیم و به حرف های دو طرف گوش دادیم و دیدیم که در آن زمان در چه شرایطی نتوانستیم بازیکنی پیدا کنیم و مدیریت قول داد که در نیم فصل دوم و تا جایی که من، اسپانسر پیدا کنیم و بازیکن پیدا کنیم. بدونید رضایت بخش نبود و اسپانسر خوبی پیدا نکردند، خواسته های بازیکنان را برآورده نکردند، قبلاً هم گفتم که اگر کسی این تیم را دوست دارد، نباید بگذارد عشقش جریحه دار شود.

وی در ادامه افزود: من به رهبری استقلال احترام می گذارم اما به او گفتم اگر نمی توانی کار کنی و این بار سنگین است، بگذار یکی دیگر بیاید کمکت کند، نمی تواند تو باشی و این اتفاقات می افتد و دودش به چشم می رود. هواداران و پیشکسوتان، استقلال در حال حاضر رهبر است. اگر شکست بخورد و سقوط کند، اگر نتوانید به شخص دیگری اجازه دهید آن را تصاحب کند، غیرقابل کنترل می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی