اسطوره رئال مادرید به دیدار گواردیولا رفت

منچسترسیتی سه شنبه شب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف رئال مادرید می رود و اسطوره های بارسلونا و رئال مادرید بدون شک درباره این بازی حساس صحبت کرده اند. رائول و پپ گواردیولا حدود دو دهه پیش نیز در اردوی تیم ملی اسپانیا با هم بازی کردند و البته با وجود حضور ستاره های بزرگ در این تیم، برخلاف نسل های بعدی نتوانستند موفقیت های چشمگیری کسب کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رائول در سال های اخیر در ترکیب اصلی رئال مادرید حضور فعالی داشته و بسیاری او را گزینه اصلی هدایت این باشگاه در فصل های آینده می دانند. اما حالا در آستانه تقابل رئال مادرید و منچسترسیتی ساعاتی را در کنار مربی هموطنش در تیم انگلیس سپری کرد. به گزارش مارکا، پپ گواردیولا و رائول اخیرا در جریان سفر اسطوره رئال مادرید به منچستر با یکدیگر دیدار کرده و شام خوردند.

در سال‌های اخیر، پپ گواردیولا رستورانی به نام «تست کاتالا» با غذاهای اسپانیایی در منچستر راه‌اندازی کرده است که در آن یک ساعت در مورد موضوعات مختلف از جمله فوتبال صحبت می‌کند. رائول علاقه زیادی به سبک مربیگری پپ گواردیولا دارد و بارها از این مربی موفق اسپانیایی تمجید کرده است.

پپ گواردیولا و رائول گونزالس، دو اسطوره بارسلونا و رئال مادرید اخیرا با هم ملاقات کردند.


سرویس خبر شماره: 1821569 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 19:57 |
1,147 |

0نظرات