اسطوره محبوب رئال مادرید و پیشنهاد دیگری را رد کرد

به نظر می رسد رائول در حال حاضر به جدایی از مادرید فکر نمی کند و قصد دارد در سال های آینده این تیم را هدایت کند. در ماه های اخیر باشگاه هایی مانند شالکه، اینتراخت فرانکفورت و حالا لیدز با راول به توافق رسیده اند و پاسخ این ستاره به هر سه باشگاه منفی بوده است.

قبل از انتصاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید، از رائول به عنوان گزینه جدی برای این پست یاد می شد. اما اکنون نتایج کارلتو در این فصل درخشان و غیرقابل تصور است و بعید به نظر می رسد که راول به این زودی ها شغل مورد علاقه خود را پیدا کند. رال گفت: “من تصمیم گرفتم مربی شوم و اکنون در تلاشم خود را آماده کنم. زمان نشان می دهد که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. من عاشق کارم هستم و برای همه چیز در رئال آماده هستم.” من در مادرید هستم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1820663 |
31 جولای 1401 4:59 بعد از ظهر |
3,579 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارچلو بیلسا، سرمربی باتجربه آرژانتینی لیدز در روز 27 فوریه زمانی که این تیم پنج امتیازی از منطقه سقوط فاصله داشت، برکنار شد. چند روز قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد آینده بیلسا، آندره آرادریزانی، رئیس ایتالیایی لیدز، کار خود را با اسطوره رئال مادرید و سرمربی فعلی کاستیا، رائول گونزالس آغاز کرد. اما در نهایت توافقی حاصل نشد و جسی مارش، سرمربی آمریکایی و سابق لایپزیگ هدایت لیدز را بر عهده گرفت.

لیدز یونایتد می خواهد را انتخابل گونزالس جایگزین مارسلو بیلسا روی نیمکت شود.