اسلامی: زحمات مطهری را نباید فراموش کرد

مهاجم با سابقه نساجی که در این فصل 3 گل، دو پاس گل و 4 پنالتی گرفته است، درباره جدایی حمید مطهری از این تیم بعد از 25 هفته گفت: آقای حمید واقعا برای تیم وقت گذاشته و زحمت کشیده است اما در به نظر من تاس او ریخته نشد و ما نباید تلاش های او را در این چند هفته فراموش کنیم و اینکه فصل قبل را چگونه به پایان رساندیم.

اسلامی یادآور شد: بالاخره سال اول سرمربیگری آقا حمید بود و با این وجود تیم ما در نیم فصل عملکرد خوبی داشت و اکنون در جام حذفی به هشت تیم رسیده ایم و هنوز فرصت داریم تا رسیدن به مراحل بالاتر و حتی کسب عنوان قهرمانی. به او خسته نباشید می گوییم و یکی از بهترین مربیانی بود که تا به حال با او کار کردم و بدون شک در آینده از او در عرصه مربیگری زیاد خواهیم شنید و امیدواریم در آینده موفق باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم اسلامی که یکی از بهترین بازیکنان نساجی این فصل بود، درباره شرایط این تیم با حضور کارلوس هرناندز گفت: تیم ما فقط دو سه روز با او کار کرد و طبیعتا مربی می تواند در این مدت کار کند.” تا کار خاصی انجام دهد، اما سرمربی جدید سعی کرد بازیکنان را بشناسد و از روند کار تیمی آگاه شود. به نظر من او برای آشنایی کامل با شرایط نساجی نیاز به زمان دارد و فکر می کنم خیلی زود این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص بازی پیش رو مقابل نساجی و آلومینیوم گفت: قطعا یکی از سخت ترین بازی های فصل را با تیم خوب و سرسخت آقای رحمتی خواهیم داشت. اینطور نیست که بگوییم هر دو در وسط جدول هستیم و این بازی مهم نیست، اما همه می دانند که این بازی به دلیل تکرار فینال جام حذفی بسیار مهم است و مطمئنا ما و آلومینیوم برای پیروزی بازی خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1920442
آوریل 22, 1402 در 03:28 ب.ظ
6.2 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

فراموش نکنیم که فصل قبل را چگونه به پایان رساندیم.

مهاجم نساجی از زحمات سرمربی سابق این تیم قدردانی کرد.

اسلامی: زحمات مطهری را نباید فراموش کرد