اسپالتی: ما می خواهیم مراحل بعدی UCL را زندگی کنیم

لوچیانو اسپالتی سرمربی ناپولی در آستانه دیدار تیمش با میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت که او و بازیکنانش در اوج بازی خود هستند و فردا فقط برای پیروزی وارد زمین نخواهند شد. .

اسپالتی: ما می خواهیم مراحل بعدی UCL را زندگی کنیم


سرویس خبر شماره: 1920480
22 آوریل 1402 در 09:12 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ناپولی از هر چیزی که به لیگ قهرمانان اروپا مربوط می شود لذت می برد
شما باید از لیگ قهرمانان لذت ببرید. از اردوی تیم برای بازی در لیگ قهرمانان تا شب و روز مسابقه. ما قدردان همه چیز در مورد لیگ قهرمانان هستیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناپولی که در این فصل به عنوان صدر بلامنازع سری آ توجه زیادی را به خود جلب کرده و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است، عصر فردا در دیدار رفت این تیم به مصاف میلان خواهد رفت. صحنه در سنت سیرو

سرمربی ناپولی گفت که او و تیمش حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دوست دارند و امیدوارند با پیروزی در این بازی حضور در مراحل بالاتر را تجربه کنند.

1851223

آیا رسپادوری در بازی فردا می آید؟
رسپادوری فقط امروز با این تیم تمرین کرد. فردا باید دوباره وضعیت او را بررسی کنیم. بعد از امتحانات فردا تصمیم خواهم گرفت که چه کسی در این سمت باشد.

لوچیانو اسپالتی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با میلان گفت که تیمش با بهترین روحیه ممکن به مصاف میلان خواهد رفت. او درباره غیبت عثیمان، بهترین گلزن تیمش، گفت که ناپولی بدون او بازی های مهمی را برد و می تواند در بازی فردا هم پیروز شود.

غیبت عثیمان
ما بدون عثمان بازی های مهمی را برده ایم. این بازی یکی است. انتظار دارم هرکسی که جایگزین عثمان می شود کیفیت خود را به همه ثابت کند و بدرخشد.

قدرت یک تیم مجموع کیفیت بازیکنانش نیست
قدرت یک تیم مجموع قدرت تک تک بازیکنانش نیست. آنچه مهم است کیفیت بازیکنان است و اینکه چگونه می توانند در زمین دور هم جمع شوند و به عنوان یک تیم منسجم بازی کنند. تیم ما نشان داده است که می تواند کاری را که در تمرینات مقابل هر حریفی انجام می دهد پیاده کند و بسته به شرایط مسابقه سبک فوتبال خود را تغییر دهد.

مهم نیست حریف کیست یا بازی کجاست. ما پیروزی می خواهیم
روحیه برای تیمی که می خواهد قوی باشد و قهرمان شود بسیار مهم است. مهم نیست حریف شما در کدام تیم است و مهم نیست در چه زمین و استادیوم بازی می کنید. این مهم است که خود را باور داشته باشید و برای رسیدن به هدف خود، نتیجه دلخواه، سخت تلاش کنید.

من و بازیکنانم در بهترین روزهای فوتبالی خود هستیم
امیدوارم بتوانیم از این ورزشگاه بیرون بیاییم تا در دیدارهای مهم دیگر بازی کنیم. ما در اوج هستیم و این روزها بهترین روزهای خود را در فوتبال سپری می کنیم. من و بازیکنان باید با اشتیاق وارد میدان شوید و این مرحله را پشت سر بگذارید.