اسپالتی: کدام مربی دوست ندارد با رونالدو کار کند؟

ویکتور عثیمان بازیکنی است که باید قهرمان داستان باشد. با چنین بازیکن با استعدادی، ما می دانیم که این خطر دائمی وجود دارد که یک مالک ثروتمند از سراسر جهان صبح از خواب بیدار شود و تصمیم به خرید عثیمان بگیرد و این شامل باشگاهی مانند منچستریونایتد نیز می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تنها چند روز به پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است بنابراین بعید به نظر می رسد این اتفاق بیفتد و در حال حاضر برنامه مشخصی وجود ندارد. البته در صورت توافق بر سر این انتقال، معاوضه ای صورت نمی گیرد، اما دو قرارداد متفاوت امضا می شود. هر یک از این دو بازیکن به تنهایی می توانند سرنوشت یک بازی را تغییر دهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آینده کریستیانو رونالدو ستاره 37 ساله پرتغالی منچستریونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد و در روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال انتقال این بازیکن به ناپولی و حضور ستاره نیجریه ای آن باشگاه، ویکتور عثیمان، در اولدترافورد. اما لوچیانو اسپالتی این شایعات را تکذیب کرد و گفت که اتفاق خاصی بین دو باشگاه نیفتاده است.

لوچیانو اسپالتی سرمربی ایتالیایی ناپولی مدعی شده است که هر مربی در دنیای فوتبال دوست دارد با کریستیانو رونالدو کار کند.

اسپالتی: کدام مربی دوست ندارد با رونالدو کار کند؟

لوسیانو اسپالتی گفت: اگر از من بپرسید که آیا می‌خواهم با رونالدو کار کنم، باید به شما بگویم که هیچ یک از مدیران پاسخ منفی نمی‌دهند، اما جدای از زمینه‌های مورد علاقه خبرنگاران، همانطور که مدیر عثمان گفت، هیچ یک از این موارد وجود ندارد. مذاکرات، و همچنین در مورد اورلیو دی لورنتیس، او به من گفت که هیچ پیشنهادی دریافت نکرده است، بنابراین ما باید تا حد امکان واقع بین باشیم و فقط آنچه ممکن است را در نظر بگیریم.


سرویس خبر شماره: 1840692
05 سپتامبر 1401 در 23:14 |
17.4K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر