اسپانیا 2-0 اسکاتلند: انتقام در سویا


سرویس خبر شماره: 1972217
اکتبر 21, 1402 در 00:29
4.2K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

اسپانیا در مرحله مقدماتی یورو 2024 اسکاتلند را 2-0 شکست داد.

اسپانیا 2-0 اسکاتلند: انتقام در سویا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ملی فوتبال اسپانیا و اسکاتلند عصر امروز در گروه A رقابت های مقدماتی یورو 2024 به میزبانی استادیو د لا کارتوخا سویا به مصاف هم رفتند.

تقابل دو تیم با لحظات خاصی همراه بود و آنها سعی کردند با ارائه یک بازی تهاجمی عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

1939252

در دقیقه اول بازی، فران تورس در موقعیت تک به تک فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او بی دقت بود و جایی در چارچوب نداشت.

نیمه اول این دیدار تقریباً مساوی بود و حتی اسپانیا نیز فرصتی برای برتری داشت، اما آلوارو موراتا این شانس را نداشت تا نام خود را به عنوان اولین گلزن نیمه اول ثبت کند.

1939253

او موفق شد از روی پاس دنی کارواخال گلزنی کند اما کمک داور به دلیل قرار گرفتن در موقعیت آفساید گل را مردود اعلام کرد.

اسکاتلند اندی رابرتسون را در نیمه اول پس از برخورد با اونای سیمون از دست داد که با مصدومیت دست راست زمین را ترک کرد. این نیمه با تساوی بدون گل دنبال شد.

در نیمه دوم، اسپانیا حملات بیشتری برای گلزنی داشت و راه های مختلفی را امتحان کرد، اما این اسکاتلند بود که از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.

1939254

اسکات مک‌تامینی از روی یک ضربه ایستگاهی از بیرون محوطه جریمه گلزنی کرد، اما این گل توسط VAR مردود اعلام شد زیرا جک مک‌گین در موقعیت آفساید مقابل اونای سیمون قرار گرفت.

1939255

این گل انگیزه اسپانیا را افزایش داد تا اینکه در نهایت آلوارو موراتا در دقیقه 73 به گل رسید. کاپیتان لاروخا با ضربه سر شیرجه ای عیسی ناواس را تبدیل به گل کرد.

اسپانیا به گل موراتا قانع نشد و به حملات خود به سمت دروازه حریف ادامه داد تا اینکه اشتباه حریف باعث شد تا فرصتی دیگر به گل برسد. اشتباه هایسکی در اطراف محوطه جریمه باعث شد تا خسلو به توپ برسد و آن را به سمت دروازه بفرستد. اویهان سانچت با وجود تکل طولانی حریف موفق شد توپ را به دستان دروازه بان پاس بدهد و آن را تبدیل به گل کند.

1939256

میزبان موفق شد تا پایان این دیدار دوام بیاورد و شکست 2-0 در بازی رفت مقابل اسکاتلند را از بین ببرد. اسپانیا با این پیروزی 12 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی گروه صعود کرد. اسکاتلند با 15 امتیاز همچنان صدرنشین است.

مجله اخبار فوتبال خارجی