اسکات مک تومینای خواسته های هجومی اریک تن هاگ را فاش می کند – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

مک‌تومینای مطمئناً می‌تواند از موقعیت‌های بهتر بهره ببرد زیرا به دنبال تثبیت خود به عنوان ستون اصلی رژیم تن هاگ است، و قطعا شنیدن فداکاری این مربی برای استخراج هر لقمه پتانسیل از بازیکنانش مثبت است.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

پس از آن نتیجه وحشتناک، خرید تابستانی کازمیرو با هزینه مک تومینای جایگاه خود را در یازده تیم اول تثبیت کرد.

این اسکاتلندی به عنوان عمیق ترین هافبک سه هافبک در کنار کریستین اریکسن و برونو فرناندز به کار گرفته شده بود، اما نظرات او می تواند نشان دهد که تن هاگ اکنون او را برای موقعیت کمی پیشرفته تر مناسب می داند.

ارائه پاس گل سطح دیگری را نیز به مک تومینای اضافه می کند.

در یک رویداد پرسش و پاسخ دیروز، از هافبک در مورد خواسته هایی که سرمربی از او خواسته بود پرسیده شد و اینکه تن هاگ چگونه از او می خواهد تا بازی خود را بهبود بخشد.

آموزش دادن به او برای انجام حرکات بهتر خارج از توپ و قرار گرفتن در موقعیت گلزنی خوب می تواند تقویت قابل توجهی برای خروجی هجومی یونایتد باشد.


اسکات مک تومینای خواسته های اریک تن هاگ را باز کرده و اعتراف می کند که او باید منچستریونایتد را تهدید تهاجمی بزرگ تری فراهم کند.

مک تومینای در این مراسم گفت: “من باید گل های بیشتری بزنم.” سرمربی در واقع در این مورد با من صحبت کرده و کلیپ های کوچک و روش های کوچکی را به من نشان داده است که بتوانم در بازی موثرتر باشم: پاس گل دادن، گلزنی.

مک تومینای تاکنون دو بار در این فصل گلزنی کرده است، اگرچه هنوز حساب خود را در لیگ برتر باز نکرده است، زیرا در لیگ اروپا و کارابائو کاپ گلزنی کرده است.

مک تومینای قبلاً نشان داده بود که شوت خوبی روی او دارد و در موارد نادری که در موقعیت های گلزنی قرار گرفته است، حریفان را با این مهارت تهدید کرده است.

هر زمان که مدیر با شما صحبت می کند، واضح است که باید گوش کنید و همه چیز را در نظر بگیرید. این واقعا اطلاعات خوبی است که او به شما می دهد. او در مورد بسیاری از بازیکنان همینطور است، جایی که آنها را می نشیند و از طریق کلیپ های بازی صحبت می کند.

او بین پیروزی 2-1 یونایتد مقابل لیورپول و شکست 6-3 آنها مقابل منچسترسیتی از فرم خوبی برخوردار بود.

در حالی که این بازیکن در طول مدت حضورش در تیم اصلی یونایتد اغلب به عنوان یک وزنه تعادل دفاعی به کار گرفته شده است، بازگشت او به تنها سه پاس گل در 132 بازی در لیگ برتر به وضوح نیاز به بهبود قابل توجهی دارد.

“اگر جزئیات کوچک خاصی را انجام دهید، می توانید بیشتر اوقات خود را در آن موقعیت ها قرار دهید. من می دانم که می توانم آن را انجام دهم. من همیشه دوست داشتم به خودم فکر کنم که می توانم گل بزنم و از این قبیل چیزها، بنابراین مهم است که به تمرین ادامه دهم.

https://thepeoplesperson.com/2022/12/21/scott-mctominay-reveals-erik-ten-hags-attacking-demands-256870/ منبع:

گفتن “این کار را انجام بده، چگونه می توانی روی آن تاثیر بگذاری.” جزئیات کوچک بسیار خوبی که می تواند به بازیکنان کمک کند و بدیهی است که به آنها اعتماد به نفس بدهد و وقت خود را صرف ما کند، نه فقط در یک سناریوی گروهی.