اسکورت آلگری توسط پلیس؛ وقت خداحافظی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس فصل جدید را بسیار بد آغاز کرده است و این شروع بد روز گذشته با شکست مقابل تیم مونزا که برای اولین بار در تاریخ خود به سری آ صعود کرد، به اوج خود رسید.

هواداران یوونتوس به شدت از شروع فاجعه بار تیمشان در این فصل عصبانی هستند و ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس را بیشتر مقصر می دانند. بیانکونری ها در حال حاضر در رده هشتم جدول قرار دارند و در لیگ قهرمانان اروپا دو بازی اول مرحله گروهی خود را با دو شکست مقابل پاری سن ژرمن و بنفیکا به پایان رساندند.

آلگری بازی را در سکوها و در یک اتاق خصوصی تماشا کرد

مکس آلگری سرمربی یوونتوس پس از شکست دیروز تیمش در مونزا توسط پلیس به سمت ماشین خود اسکورت شد زیرا می ترسید مورد حمله هواداران خشمگین قرار گرفته باشد.

اسکورت آلگری توسط پلیس؛  وقت خداحافظی است

اما شکست شب گذشته مقابل مونزا عصبانیت هواداران را چند برابر کرده است. آلگری که بازی دیروز را نه از روی نیمکت بلکه از روی سکوها به دلیل کارت قرمزی که پیش از این دریافت کرده بود تماشا کرد، پس از پایان بازی مجبور شد با اسکورت پلیس به خودرویش برگردد.

پلیس آلگری را تا پارکینگ ماشینش همراهی می کند

آلگری در سال 2021 با امیدهای زیادی به یوونتوس بازگشت و هواداران امیدوار بودند که او تیم آنها را به اوج خود بازگرداند تا بیانکونری بار دیگر به یکی از قدرت های فوتبال اروپا تبدیل شود. این امیدها اکنون کاملاً بر باد رفته است و هواداران مشتاقانه منتظر خداحافظی با مکس آلگری هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844515
28 سپتامبر 1401 @ 23:25
11.2 هزار |

6نقطه نظر

هشتگ اخراج آلگری مدتی است که به هشتگ محبوب هواداران یووه تبدیل شده است و پلیس ایتالیا مدعی است که به دلیل تهدید سرمربی ایتالیایی تصمیم گرفته تا او را تا زمان بازنشستگی همراهی کند. ماشین در پارکینگ ورزشگاه پارک شده است تا هیچ حادثه ای رخ نمی دهد