اشاره به پیکه: نرفتی با رونالدو بازی کنی؟

در جریان بازی روز شنبه بارسلونا مقابل آلمیرا، پیکه رسما از بارسلونا و فوتبال خداحافظی کرد تا در سی و پنج سالگی بازنشسته شود. نکته جالب دیگری که در مورد تساوی دو تیم به آن اشاره شد این بود که پیکه از سال 2004 تا 2008 به مدت 4 سال بازیکن منچستریونایتد بود و اگر خداحافظی نمی کرد می توانست مقابل تیم سابقش بازی کند.


سرویس خبر شماره: 1852379
نوامبر 16, 1401 @ 7:59 ب.ظ
2.9 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

واکنش ها به خداحافظی پیکه و تساوی یونایتد-بارسا

کاربر دیگری گفت: “پیکه به موقع بازنشسته شد. مثل اینکه می داند رونالدو می آید.”

یکی دیگر از هواداران در توییتی نوشت: “پیکه از رویارویی با رونالدو می ترسید و به همین دلیل خداحافظی کرد. باید اعتراف کنیم که او در این مورد بسیار باهوش بود.”

با قطعی شدن دیدار منچستریونایتد و بارسلونا در لیگ اروپا، واکنش های زیادی به خداحافظی اخیر جرارد پیکه از بارسلونا و حضور کریستیانو رونالدو در یونایتد وجود داشت.

اشاره به پیکه: نرفتی با رونالدو بازی کنی؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز در مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مشخص شد که منچستریونایتد و بارسلونا باید در این مرحله به مصاف هم بروند تا حساس ترین بازی مرحله اول حذفی این رقابت ها برگزار شود. .

پیکه و رونالدو 33 بار در سطح باشگاهی و داخلی مقابل هم قرار گرفته اند. اولین دیدار آنها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009 بود که با پیروزی 2-0 بارسا به پایان رسید. اما در دیدارهای بعدی این دو، رونالدو موفق شد 18 گل به شاگردان پیکه بزند. اما تیم های پیکه در این بازی ها موفق تر بودند و 17 برد و 8 بار مقابل تیم های رونالدو شکست خوردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این قرعه کشی اما به دو دلیل واکنش های بیشتری را در پی داشت. هواداران فوتبال بلافاصله به یاد خداحافظی جرارد پیکه از بارسلونا در روزهای اخیر افتادند. دیدار منچستریونایتد که این روزها کریستیانو رونالدو را در لیست خود دارد و بارسلونا که جرارد پیکه در آن حضور نخواهد داشت، ناخودآگاه یادآور بسیاری از روزهای رویارویی رونالدو و پیکه در ال کلاسیکوها بود و ستاره پرتغالی بارها و بارها توانست کاتالان ها و خط دفاعی جرارد پیکه را شکست دهد، آن را از جلو بردارد و برای رئال گلزنی کند.

یکی از هواداران رونالدو و رئال مادرید در این باره نوشت: “پیکه در واقع بازنشسته شد زیرا نمی خواست دیگر توسط CR7 تحقیر شود.”