اشتباه بزرگ گل محمدی در مورد استقلال و پرسپولیس

اما با نگاهی به دیدارهای 12 هفته اخیر این دو تیم، نتیجه این می شود که پرسپولیسی ها در بیش از نیمی از بازی های اخیر خود در این مدت زودتر از استقلال به میدان رفته اند!

4- همچنین پیکان در هفته سیزدهم 13 آذر از ساعت 15:30 میهمان پرسپولیس بود اما در همان روز و ساعت 2:30 بعد از آن تیم استقلال در زمین آبادانی به مصاف صنعت نفت رفت و به مصاف هم می رود. در زمین میزبان ساعت 18:00.

1- با مروری بر بازی های هفته هشتم تا نوزدهم تیم های پرسپولیس و استقلال مشخص می شود که تیم پرسپولیس 30 مهر هفته نهم به مصاف مس رفسنجان رفت در حالی که استقلال 31 مهرماه در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت. .

با این اوصاف، نگاهی به آمار 12 دیدار اخیر این دو تیم نشان می دهد که پرسپولیس و استقلال از اواسط مهرماه 6 بار زودتر به میدان رفته اند و یک بار هم به طور همزمان به میدان رفته اند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در روزهای اخیر با انتقاد از برنامه سازمان لیگ اعلام کرد که چرا دیدارهای تیمش زودتر از استقلال برگزار می شود. در این میان، اکثر کارشناسان فوتبال معتقدند که رفتن به زمین با اطلاع از نتیجه تیم رقیب می تواند برای رقبای بالای جدول مثبت تلقی شود.

2- پرسپولیس در هفته دهم دوباره برای دومین هفته متوالی در 7 مهرماه به مصاف ملوان رفت و استقلال در 8 مهر میزبان آلومینیوم اراک بود.

5- تیم پرسپولیس در هفته پانزدهم 24 آذر میزبان نفت مسجد سلیمان بود و استقلال 25 آذر در تبریز به مصاف تراکتور رفت.

6- پرسپولیس در هفته 18 12 بهمن میهمان آلومینیوم اراک بود و استقلال 13 بهمن در زمین مس کرمان میهمان تیم مس بود.

3- پرسپولیس در هفته یازدهم برای سومین هفته متوالی 14 آبان میزبان مس کرمان بود اما استقلال 15 آبان به مصاف هواداران تهرانی رفت!

اشتباه بزرگ گل محمدی در مورد استقلال و پرسپولیس
بازی پرسپولیس و پیکان روز 13 آذر از ساعت 15 و 30 دقیقه دو ساعت و نیم زودتر از بازی استقلال در آبادان آغاز شد.

لازم به ذکر است؛ استقلال در این دوره زودتر از پرسپولیس در هفته های 8، 14، 16، 17 و 19 (5 هفته) بازی کرد. ضمن اینکه این دو تیم در هفته دوازدهم و در دربی پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند.