اشتباه دیگر؛ این بار کوچک اما چشمگیر

دروازه بان پاریسی در اولین چالش جدی خود در این دیدار به عنوان دروازه بان کم تجربه ظاهر شد و از جایی که تصورش را هم نمی کرد گلزنی کرد. با توجه به قد بلند و بازوهای کشیده، اگر زوایای دوناروما عالی بود، درب او با این زاویه باز نمی شد.

این دیدار با تساوی سه بر سه به پایان رسید. نکته جالب اینکه گل دوم استراسبورگ نیز روی خطای بازیکن ایتالیایی تیم پاریسی به ثمر رسید. مارکو وراتی در این صحنه به اشتباه در خانه خود را باز کرد تا شاهد شبی تلخ برای تیم ملی پی اس جی ایتالیا باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این فصل برخلاف فصل گذشته برای دوناروما خوب پیش نمی رود. دلیل این ادعا مجموعه ای از اشتباهات ریز و درشت در پاری سن ژرمن و تیم ملی ایتالیا است. به طور متوسط، تقریباً در هر چند بازی، حداقل یک خطای چشمگیر از این دروازه بان در این فصل دیده ایم. دروازه بانی که بیشترین جوایز را در سال 2021 کسب کرد.

تیم ملی پی اس جی ایتالیا شب گذشته مقابل استراسبورگ یک اشتباه دیگر مرتکب شد که به بدی بازی مقابل رئال مادرید نبود اما در سطح بهترین دروازه بان جهان بود. در همان دقایق ابتدایی بازی بود که دوناروما به شوت گامیرو از فاصله نزدیک واکنش بدی نشان داد و دروازه او باز شد.


سرویس خبر شماره: 1822113 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 13:45 |
1,798 امتیاز خبر|

0نظرات

فصل کابوس وار دوناروما بهترین دروازه بان جهان ادامه دارد.