اشجری: پول نمی دهند و در کار دخالت می کنند

چوکا تلاش سرمربی تیم با انتقاد از شرایط این تیم می گوید مدیران باشگاه باید برای حفظ جایگاه خود تلاش کنند.

اشجری: پول نمی دهند و در کار دخالت می کنند


سرویس خبر شماره: 1853680
24 نوامبر 1401 در 03:39 ب.ظ
1.6 هزار |

0نقطه نظر

در این شرایط چوکا دوباره سقوط می کند

اشجری با اشاره به قراردادش گفت: تنها بند قراردادم این است که اگر در نیم فصل 40 درصد نگیرم می توانم آن را یک طرفه فسخ کنم. من 4 درصد از قراردادم را با 1 میلیارد گرفتم و علاوه بر بخشی از قرارداد فصل گذشته، پاداش ترفیع هم به من ندادند. در قرارداد هم گفتم اگر 70 درصد گرفتم بقیه را می دهم و ثبت است و مدارک موجود است. در امور تیم دخالت می کنند و می گویند سیاستمداران تیم را در دست دارند اما توجهی که به تیم می شود کار آقای محمدیاری است.

حسن اشجری سرمربی چوکا تالش با اشاره به این وضعیت گفت: روزی که من تیم را تحویل گرفتم مربی دیگری تیم را بست و بعد آنها را رها کرد و مربی دیگری آمد و در نهایت تیم را در اختیار گرفتیم. هفته پنجم با شرایطی که شما دریافت کردید، نداشتیم و وضعیت تیم زیر و رو شد. سه بازی اول ما مقابل سه تیم مدعی خیبر، پارس جم و آستارا بود و سه تساوی گرفتیم و شرایط خوب بود اما آنقدر بد شد و مهلت پرداخت را عقب و جلو کردند که شرایط تیم به هم ریخت.. چند بازی را باختیم و وضعیتمان بدتر از قبل شد. بدون صاحب و ما هزینه های روزانه و غذای بازیکنان و غیره را نداریم، دیگر روی سوالات شما تمرکز نمی کنیم. تکنیک.

سرمربی چوکا در ادامه انتقاداتش از وضعیت تیم گفت: وقتی آقای نامداری را پیدا نمی کنیم هر روز مصاحبه هایش را می خوانیم و در صفحه های هواداران کامنت می گذارد و می گوید دنبال گزینه مربیگری هستیم. آیا زمانی که دستمزد مربی خود را نداده اید، می توان به دنبال مربی دیگری بود؟ من نتیجه نگرفتم، بیا تمرین کن و بگو قراردادت تا اینجای فصل اینقدر طولانی شده است، این همه جریمه برای نتیجه نگرفتن، و این همه کار برای گرفتن و انجام دادن. یا اخراجم می کنم به فدراسیون شکایت می کنم و پولم را می گیرم. شما می خواهید من را ترک کنم، اما کورکورانه می خوانید. من خانواده و جانم را شبانه روز برای این تیم دادم و تیم را بزرگ کردم و الان با درآمد 4 درصد می روم؟

وی ادامه داد: امروز می گویند اما وقتی تیم برد پول ندادند. وقتی بدون باخت صعود کردیم، پولی به ما ندادند. کادرفنی و بازیکنان از پارسال بدهکار هستند و آقایان اصلا حضور فیزیکی نداشتند و وقتی تیم صعود کرد با آن بازی کردند. 80 تومان و 19 تومان برای هزینه رفت و آمد به اهواز دادند که فقط بازپرداخت بود و مابقی را آقای محمدیاری پرداخت کردند. می گویند بیایید در تهران مذاکره کنیم، اما با چه کسی مذاکره کنم؟ آیا چوکا صاحب دارد؟ من با آقای محمدیاری صحبت کردم و با ایشان قرارداد بستم و قراردادم در تلاش بسته شد، چرا در تهران صحبت کنم؟ قرارداد من یک میلیارد بود اما مجموع درآمدم تاکنون 40 میلیون بوده است و از سال قبل 250 میلیون دارم که آقای محمدیاری لطف کردند و 100 میلیون برای قرارداد دادند. 40 میلیون از 1 میلیارد یعنی من فقط 4 درصد گرفتم. بقیه بازیکنان 6-7 درصد یا نهایتا 10 درصد گرفتند و کادر فنی هم همینطور. اگر مبلغی پرداخت شده از آقای محمدیاری است. به تیم پول نمی دهند اما در امور آن دخالت می کنند.

وی در پایان گفت: تیم الان 2 روز است که تمرین نکرده است. این وظیفه من است که به تمرینات بروم و تا آخرین ثانیه بمانم. وضعیت روحی تیم به هم ریخته است، کارت پاس من در دست لوازم باشگاه است و از جیبم پول دادم و لباس، پتو، آب معدنی و سرپوش برای تیم گرفتم و آقای محمدیاری هم بقیه را زیر نظر دارد. از کار در این شرایط بازیکنان می گویند که این هفته بازی نمی کنند و در صورت ادامه این شرایط تیم دوباره سقوط می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه روز مانده به بازی چوکا مقابل تیم برتر شمس آذر قزوین، شرایط سبزپوشان به بدترین شکل ممکن پیش می رود و بازیکنانش به دلیل اعتصاب دو روز اخیر در تمرینات حاضر نشده اند. و مالک باشگاه نیز مدعی شد که به دلیل ناکامی ها برای این تیم پولی نمی دهد.