اصرار گل محمدی در پرسپولیس برای تحقق یک رویا/ گل سرخ ها با یحیی

سرمربی موفق پرسپولیس با این باشگاه قرارداد بسته است اما دلیل اصلی آن آسیایی شدن مجدد قرمزهای تهرانی است. این می تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سرخپوشان پایتخت در عین حال قهرمان لیگ بیست و دوم شدند و سهمیه حضور مستقیم در لیگ قهرمانان را کسب کردند و در فصل جدید این مسابقات نماینده ایران خواهند بود.

یحیی گل محمدی با این قهرمانی یک قهرمانی دیگر را به افتخارات خود اضافه کرد. او پیش از این دو بار با پرسپولیس قهرمان شده بود و در حال حاضر یکی از پرافتخارترین مدیران لیگ برتر است. او با کسب این قهرمانی سومین قهرمانی خود را می داند و به رکورد برانکو ایوانکوویچ می رسد.

علاوه بر این، دبیرکل فدراسیون نوشت که باشگاه پرسپولیس برای حضور در رقابت های قاره ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد و از این طریق می تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

باشگاه پرسپولیس دوشنبه گذشته نامه ای در مورد سربرگ فدراسیون فوتبال با امضای هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون دریافت کرد. این نامه حکایت از حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

یحیی گل محمدی پس از قهرمانی در لیگ و حتی قبل از قهرمانی در لیگ بیست و دوم با پیشنهادهای خوبی از سوی تیم های صنعتی مواجه شد اما او به یک دلیل در پرسپولیس می ماند. قطعی شدن بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا حالا به انگیزه بزرگی برای ماندن یحیی گل محمدی در این تیم تبدیل شده است.

برانکو نیز سه بار پیاپی با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و نایب قهرمان شد. البته او پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر نیست و از 13 سرمربی که توانسته اند جام های لیگ برتر را به دست بیاورند، امیر قلانویی پرافتخارترین سرمربی در لیگ برتر است.در دوره لیگ برتر با کسب 5 قهرمانی دو تیم).

هدایت ممبینی در این نامه خاطرنشان کرد: کمیسیون مقدماتی صدور مجوزهای حرفه ای با مجوز پرسپولیس موافقت کرده و این باشگاه را واجد شرایط دریافت مجوز دانسته است.

با این حال تنها آرزوی بزرگ برای یحیی گل محمدی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست. او یک بار خیلی به آن عنوان بزرگ نزدیک شد اما در فینال لیگ قهرمانان آسیا با دو اشتباه احمد نوراللهی و مهدی شیری و دو شوت به دروازه مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی شکست خورد.