اصول: هیئت مدیره متعهد به حمایت از اسکوچیچ است

سخنگوی فدراسیون در آستانه دیدار با لبنان و آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی بار دیگر به نفع دراگان اسکوچیچ ظاهر شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از برکناری موقت عزیزی خادم، احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی فعال ترین عضو هیئت رئیسه این فدراسیون بود و به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال انتخاب و جایگزین شد. حسین شریفی. وی که امروز برای تماشای آخرین تمرین تیم ملی قبل از دیدار مقابل لبنان در ورزشگاه امام رضا مشهد حضور یافته بود، در گفتگو با خبرنگاران کار خود را اینگونه آغاز کرد: خسته نباشید از این همه رسانه و خبرنگارانی که این چند نفر زحمت کشیدند. روز و شما خبر را منتشر کردید.
وی سپس در مورد این بازی افزود: تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و آقای استیلی در مورد مذاکرات محدودتر صحبت می کند، خدا را شکر همه چیز برای یک بازی خوب و مقتدرانه مقابل لبنان آماده است.
اصولی سپس در پاسخ به مشکلات و ابهاماتی که در خصوص بلیت فروشی مسابقات وجود دارد، افزود: به دلیل اینکه ازدحام جمعیت و تعداد مراجعه کنندگان برای خرید بلیت زیاد است، سرعت سایت کند شده است. متوقف نشد، سرعتش کم شد. دوستان کمک می کنند زیرا باید همزمان با سایت ثبت نام، لینک هویت خریداران نیز وجود داشته باشد. دو سایت فروش بلیت و سایت ثبت نام کمی سخت است اما بلیت ها فروخته شده است.
وی در پاسخ به این سوال که چند بلیت فروخته شده و چند درصد از هواداران وارد ورزشگاه می شوند، افزود: عددی که به من دادند حدود دو هزار بلیت است. تاکنون اجازه فروش یک سوم بلیت های ورزشگاه را داشته ایم و اگر بیشتر از این اقدام کنند، اقدام می کنیم.
سوال بعدی رئیس شورای فوتبال استان خراسان رضوی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه امام رضا(ع) بود. وی در پاسخ به این سوال توضیح داد: این موضوع در حال هماهنگی است و انشالله در حال ارائه خبر هستیم.
وی سپس در واکنش به توئیت احمدرضا براتی پس از باخت مقابل کره جنوبی و معرفی علی دایی به عنوان جانشین اسکوچیچ، اظهارات خود را تکرار کرد و گفت: خب من چندین بار در مورد این موضوع توضیح دادم و ممکن است حرفم تکرار شود. اما تمام اعضای هیئت مدیره عزم خود را جزم کرده اند تا از سرمربی تیم ملی حمایت کنند. معدل آنها را خوب ارزیابی می کنیم و در خدمتشان خواهیم بود. با آقای براتی هم صحبت کردم و ایشان منظور ایشان را اصلاح کردند. آنها هیچ قصدی از آنچه گرفته شده بود نداشتند. در مورد بحث هایی که در هیئت مدیره مطرح می شود، یکی از افرادی که نظر مثبتی نسبت به عملکرد آقای اسکوچیچ دارد آقای براتی است و انشالله این موضوع ادامه خواهد داشت.
سوال زیر از عضو هیات مدیره و سخنگوی فدراسیون در خصوص آمادگی فدراسیون برای حضور قدرتمندانه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و وی در پاسخ به این سوال که ما به اردوها و امکانات لازم نیاز داریم. آماده سازی، تا تیم ملی آماده باشد تا در بهترین شرایط به مسابقات راه پیدا کند، تمهیدات لازم را انجام داده ایم. منتظر قرعه کشی تیم ملی هستیم. در برنامه ریزی های آینده و مذاکره با تیم هایی که می خواهیم داشته باشیم بسیار موثر است. همه اینها در حال برنامه ریزی است و به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.
اصولی در پاسخ به این سوال که آیا اسکوچیچ در قرعه کشی حاضر می شود یا خیر مصاحبه را با دو کلمه متوالی به پایان رساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1817088 |
08 فروردين 1401 ساعت 19:06 |
227 امتیاز خبر|

2نظرات

تاکنون دو هزار بلیت فروخته شده است.