اطلاعیه استقلال: ما اجازه نمی دهیم به کسی بی احترامی شود

حالا باشگاه استقلال در این خصوص اطلاعیه ای صادر کرده و نوشته است «صحنه های دیدار روز گذشته تیم های استقلال و مس کرمان از زشت ترین صحنه های فوتبال ایران بود».

در ادامه این اطلاعیه ضمن اشاره به اشتباهات داوری تصریح شده است: در این دیدار اشتباهات فاحش و متعدد داوری صورت گرفت که تاثیر مستقیمی بر نتیجه بازی داشت و حق استقلال از بین رفت، همانطور که و همچنین روی نیمکت تیم مس کرمان اتفاق افتاد که منجر به تغییر مسیر مسابقه و شروع مشکلات شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حواشی و اتفاقات پس از دیدار استقلال و مس کرمان همچنان ادامه دارد. در لحظات جانسوز این بازی بود که مربی دروازه بان های مس به ساپینتو حمله کرد و تنش بین نیمکت های دو تیم بیشتر شد که در نهایت به اخراج سرمربی پرتغالی آبی ها منجر شد.

در بند سوم این بیانیه ضمن اعلام شکایت از تیم مس کرمان، تاکید شده است: 3- باشگاه استقلال ضمن محکومیت رفتار زشت و ناشایست فوتبالی برخی از اعضای تیم مس کرمان. کرمان و عوامل حاضر در ورزشگاه، این تظاهرات را به شدت محکوم می کند و از این افراد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می کند. انجام رفتارهای زشت و تحریک آمیز و سپس ژست گرفتن برای کار و فرافکنی ستمگران در فوتبال قدیمی است و چند دهه قدمت دارد، اما به نظر برخی ها بدنامی بهتر از گمنامی است و قصد دارند با این بدعهدی ها ناکامی های خود را پس بزنند. “

1- به نظر می رسد برخی از نیمکت نشینان تیم مس کرمان از ابتدای بازی در صدد جنجال آفرینی و تحریک سرمربی استقلال بودند که این کاملا غیرعادی است که بعد از گل اول این تیم، یکی از اعضای تیم مس 70 راه رفت. متر از نیمکت مس تا آن سوی زمین و به سمت نیمکت استقلال و برخورد او با ساپینتو منجر به مشاجره و اولین اخطار به سرمربی استقلال شد.

در بند آخر به درگیری های به وجود آمده بین پلیس و ساپینتو اشاره و تصریح شده است: «4- مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته و به منظور پیگیری حوادث ورزشگاه باهنر کرمان و در دفاع از حقوق تیم و سرمربی خود بلافاصله با فرمانده محترم ارتش تماس گرفت و پلیس کشور تماس گرفت و پس از بحث و تبادل نظر قرار شد این موضوع از طریق نیروی انتظامی پیگیری شود. باشگاه استقلال کاملا از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان خود دفاع می کند و اجازه بی احترامی به خانواده بزرگ و پرافتخار استقلال را نمی دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868331
14 فوریه 1401 در 2:25 ب.ظ
8.7 هزار |

2نقطه نظر

بعضی ها فکر می کنند شهرت بهتر از گمنامی است

آبی ها با اشاره به رفتار عجیب مربی دروازه بانان مس کرمان نوشتند: «2- رفتار زشت مربی مس کرمان و تماس فیزیکی او با ریکاردو ساپینتو از صحنه های تلخ این دیدار و نشان از بی احترامی است. به سمت سرمربی میهمان. خدمه چطور یک مربی می تواند از کنار نیمکت خود به سمت محوطه فنی حریف بیاید و به ریکاردو ساپینتو حمله کند، با دست به سرمربی تیم حریف ضربه بزند؟! این رفتار با لیگ برتر ایران همخوانی ندارد و دلیل اصلی حواشی روز گذشته بود. جالب اینجاست که با وجود این توهین ها و از دست دادن نتیجه و اخلاق، طلبکار هم هستند و واقعیت ها را وارونه می کنند. تصاویر وقایع حاشیه ای بازی کاملا گویا و گویای همه مخاطرات است و اینکه سرمربی استقلال هیچ حادثه ای را به همراه نداشته است.

به همین دلیل آبی ها نوشتند که باید از آنها توضیحی ارائه می شد. در پاراگراف اول این توضیحات ارائه شده است:

مسی معتقد است پس از گل سوم استقلال، ساپینتو با ضربه سر به سمت نیمکت او رفت که باعث عصبانیت او شد. علاوه بر این ساپینتو در مسیر ورود به رختکن مشت های گره کرده خود را به سمت هواداران مس نشان داد و این اتفاقات باعث ایجاد تنش شد.

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای در خصوص اتفاقات کرمان اعلام کرد از باشگاه مس شکایت خواهد کرد.

اطلاعیه استقلال: ما اجازه نمی دهیم به کسی بی احترامی شود