اطلاعیه دو باشگاه لیگ برتری: ورود خارجی ها ممنوع!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هیات مدیره سازمان لیگ فوتبال ایران در مردادماه 1398 جذب بازیکن و مربی خارجی جدید برای باشگاه ها را ممنوع کرده بود و تیم ها فقط حق تمدید قرارداد با خارجی های فعلی خود را داشتند. در این مرحله نتوانستم بازیکن یا مربی دیگری به جز گرفتن یک ایرانی به خدمت بگیرم و حالا این احتمال وجود دارد که این محرومیت دوباره در لیگ برتر بازگردد.

در حال حاضر به غیر از مربیان و مربیان خارجی فعال در لیگ برتر، 33 بازیکن خارجی از ابتدای فصل تاکنون در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده یا از آن جدا شده اند و به طور کلی اگر محرومیت دو باشگاه مسی شامل همه تیم ها شود. فقط این افراد می توانند تا پایان لیگ بیست و دوم در ایران خواهند ماند و هیچ ورودی جدیدی به این گروه اضافه نخواهد شد.

دو باشگاه لیگ برتری از جذب بازیکنان خارجی جدید در زمستان امسال محروم شدند.

اطلاعیه دو باشگاه لیگ برتری: ورود خارجی ها ممنوع!

قانون منع جذب مربی و بازیکن خارجی در پایان فصل 1392-1392 تغییر کرد، اما اکنون پس از گذشت حدود یک سال و نیم، محرومیت جدیدی برای دو باشگاه لیگ برتری اعلام شده است که احتمالاً به دلیل آن است. افزایش قیمت ارز

در روزهای اخیر گفته می شد باشگاه های فولاد خوزستان، مس رفسنجان، تراکتورسازی، ملوان انزلی، مس کرمان و… قصد دارند برای بهبود شرایط خود در ادامه فصل با بازیکنان خارجی جذب کنند اما اکنون در بین این دو قرار دارند. باشگاه های مسی استان کرمان باید با شرایط خاصی روبرو می شدند و باید به بازیکنان ایرانی مراجعه کنند.

در شهریورماه سال گذشته فدراسیون فوتبال قانون ویژه ای را وضع کرد که به باشگاه ها اجازه می داد مربیان و بازیکنان خارجی را جذب کنند تا از ورود خارجی های بی کیفیت و بدون رزومه جلوگیری شود و بعید نیست این مشکلی که دو باشگاه مسی با آن مواجه شده اند. دوباره فراگیر شود. .

1787119

در حال حاضر خبر ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی جدید در فوتبال ایران پخش نشده است اما سال گذشته آلومینیوم اراک با تصمیم این کارخانه نتوانست بازیکنان خارجی را به خدمت بگیرد و حالا شرکت ملی صنعت مس این تصمیم را برای دو باشگاه کرمانی و رفسنجانی.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1862358
11 ژانویه 1401 @ 5:38 ب.ظ
97.3K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

محدودیت مجدد برای جذب بازیکنان جدید؛

در شرایطی که نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران از روز شنبه 26 دی ماه (6 روز دیگر) به طور رسمی آغاز می شود، اکنون دو باشگاه مس رفسنجان و مس کرمان به گفته مدیریت شرکت ملی صنایع مس، قرار دارند. ممنوعیت جذب بازیکن خارجی، مواجه شده اند که ممکن است روی زمان بندی سرمربیان دو تیم تاثیر بگذارد و دست آنها را برای جذب بازیکنان خارجی با کیفیت ببندند.

احتمالاً دلیل اصلی ممنوعیت جذب خارجی برای این دو باشگاه لیگ برتری نوسانات و افزایش قیمت ارز است که پرداخت را برای خارجی ها دشوار می کند و دلایل دیگری مانند مسائلی که منجر به جدایی از لوکادیا شده است. بر این ممنوعیت نیز تأثیر می گذارد.